subota, 24. veljače 2018.

Potroši do kraja Lipnja

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas sam odlučila ponovno pisati o proizvodima koje želim potrošiti do kraja. Zadnji puta kada sam pisala ovaj post puno vas zainteresiralo se za taj projekt i primijetila sam da se dosta mojih kolegica blogerica uključilo. Ta činjenica me jako veseli, i ja i dalje stojim pri tom da šminku treba trošiti i iskoristiti maksimalno sve proizvode koje imamo. Nisam planirala raditi ovaj projekt još, ali sam ulovila sama sebe da neke proizvode koristim jako često i da se oni polako troše do kraja. Zamislila sam da ovaj projekt traje do ljeta, a koje proizvode želim potrošiti vidjet ćete u nastavku.
Proizvodi koji prevladavaju su oni za lice, palete i sjenila za oči nisam ubacivala. Imam nekoliko noviteta i želim se pozabaviti s njima, tako da sam ih ovoga puta izostavila. 

Krenut ću od baze za tekući puder.
Oriflame The One baza jako mi se sviđa i nisam planirala staviti je u ovaj projekt, ali sam primijetila da ju jako volim i često koristim i samom tim brzo se i troši. Ostalo je još pola i nisam sigurna da će otići do kraja, ali bez obzira na to, ovo je fantastična baza u koju se isplati uložiti.

Ima nekoliko pudera u ovom projektu, ali ću krenuti od mog omiljenog, a to je Catrice mousse.
Njega jako volim i to sam spomenula više puta. Povučen je iz prodaje i ovo je drugi koji sam potrošila, ostao mi je još jedan u tamnijoj nijansi kojeg ću koristiti na ljeto. Često sam posezala za njim i ostalo ga je još jako malo. Sada koristim neke druge, ali da ne bi ostao u ladici, odlučila sam ga staviti u ovaj projekt i potrošiti do kraja. Sigurna sam da mi to neće biti nikakav problem.

Drugi puder koji trenutno često koristim i bio je i u favoritima je H&M tekući puder.
Lagan je, lijepo ujednačava ten i volim ga koristiti na dnevnoj bazi. Pisala sam o ovom puderu i u zadnje vrijeme ga stalno koristim, pa je samim tim dosta potrošen. Ostalo ga je manje od pola i sigurna sam da će otići do kraja. Izvrsno se nanosi mokrom spužvicom i traje cijeli dan ako ispod stavim primer i fiksiram ga. Ako budete u situaciji da ga kupite, svakako to učinite.

Sljedeća dva pudera planiram koristiti zajedno, a riječ je o Farmasi puderima.
Farmasi Stay Matte jako volim koristiti i mrvicu mi je svjetliji, a VFX puder u nijansi 01 mi je taman pa ih volim miješati. Lijepo izgledaju na licu i zajedno se savršeno ponašaju na koži. VFX pudera imam još jako malo, koristila sam ga prošlo ljeto zato što mi je tada nijansa odgovarala i njega ću potrošiti jako brzo. Stay Matte pudera ostalo mi je još pola i nadam se da ću i njega uspjeti potrošiti.

Sada na red dolazi korektor, a odlučila sam se za Oriflame The One korektor.
Ovaj korektor mi nije ništa specijalno. Lagano prekrije podočnjake, ali je meni i dalje na prvom mjestu Catrice tekući korektor. Imam ga već dugo i sada sam čvrsto odlučila da ga potrošim i maknem iz kolekcije. Nema ga još puno i ako budem disciplinirana sigurno ću ga potrošiti.

Sljedeći proizvod koji svakodnevno koristim je Wet'n'Wild duo za konturiranje.
Bijeli dio ovog proizvoda najbolji je puder za setiranje korektora ispod očiju koji možete kupiti kod nas. Dio za konture ne koristim u ovo vrijeme godine zato što vuče na narančasto i njega ne mislim trošiti. Dakle, bijela stana će se definitivno potrošiti, dok bronzer čeka ljeto.

Jedina veća paleta u ovom projektu je MUR paleta za konture.
I sami vidite da je ova paleta potrošena skoro do kraja. Bila je u prošlom projektu i tamo sam jako napredovala. Ostala su dva bronzera i jedan highlighter. Bronzer kojemu nisam dotaknula dno sada koristim svakodnevno i hladniji je pa je idealan za ovo doba godine. Drugi bronzer jako dugo koristim kao sjenilo za pregib i sada sam uzela pauzu, ali sam sigurna da ću i njega potrošiti do kraja ovog projekta. Highlighter mi se jedini nije svidio i u ovoj paleti je jedini netaknut. Kada potrošim ova dva bronzera njega ću prebaciti u praznu paletu ili proslijediti nekome jer ga ja sigurno neću potrošiti.

Rumenilo koje želim potrošiti bilo je i u prošlom projektu, a radi se o Catrice rumenilu.
Potrošila sam ga jako puno, a kada je ostalo samo uz rubove ponovno sam ga zaprešala u kut da ga lakše potrošim. Volim ovo rumenilo i mislim da mi ga neće biti problem potrošiti. Idealno je za svakodnevni look.

I zadnji proizvodi koje sam odlučila potrošiti su oni za usne. Essence ruž iz prošlog projekta, i dvije olovke za usne.
Ruža ima još jako malo. Boja je jako lijepa nude, i ovakve nijanse volim nositi svakodnevno. Essence i Catrice olovke imam dugo i nema ih još puno. Nijanse su skoro iste i ove olovke nisu baš omiljene pa ih jedva čekam riješiti do kraja. Mislim da ću potrošiti sva tri proizvoda.

Sve što želim potrošiti do Lipnja stavila sam u ovaj akilni organizator kako bi mi svi proizvodi bili pri ruci.
Sigurna sam da ću potrošiti sve proizvode koje sam stavila u projekt, osim W'n'W bronzera i highlightera u MUR paleti. Nisam pretjerala s proizvodima i kao i svaki puta neke stvarčice ubacit ću naknadno. Ne planiram se slijepo držati i koristiti samo njih imam puno šminke, a i rotiram veliku većinu.
Nadam se da vam se post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony