nedjelja, 27. kolovoza 2017.

Makeup Revolution BBB paleta

Pozdrav djevojke i dobro došle u moj novi post.
Za danas sam vam spremila recenziju o divnoj Makeup Revolution paleti, koja je u mojoj kolekciji poprilično nova, ali sam ju imala vremena dobro isprobati.
Kao što vjerojatno znate, MUR proizvode možete samo naručivati. Kod nas postoji nekoliko stranica s kojih možete naručiti, ali jedina stranica s koje ja kupujem ovu kozmetiku a i mnogu drugu je Pink Panda. Pratim njihove akcije i često imaju i besplatnu poštarinu.
A sada krenimo s paletom. Dake, njena cijena je nešto viša s obzirom na MUR palete, a ona iznosi 119.99 kn. Ugodno sam se iznenadila kada je paleta stigla. Kutija u kojoj se nalazila bila je omotana zaštitnom folijom, a i sama paleta je također bila dobro zaštićena.  Paleta napravljena je od čvrste plastike u zlatnoj boji.
Kada ju otvorite, u njoj se nalazi 30 sjenila, interesantno raspoređenih u četiri reda. Nijanse su mat, metalic, shimer, sve što većina djevojaka traži u samo jednoj paleti. Također, paleta sadrži i veliko ogledalo koje dobro dođe ako putujete.
U sredini palete nalazi se i kistić za nanošenje sjenila, koji nije toliko loš kao u drugim paletama, ali ga svejedno ne planiram koristiti. Iskreno ne vidim svrhu ubacivanja nekog kista, ako se sama sjenila iz palete njime nanose puno gore nego nekim kvalitetnijim kistom.
Ova paleta oduševila me bojama. Ovo je prva paleta u mojoj kolekciji koja ima mogućnost da s njom napravite bilo kakav look koji možete zamisliti, a da vam sa strane nisu potrebna druga sjenila. Sadrži nude, roze, ljubičaste, plave, zelene nijanse.
Sto se tiče same kvalitete sjenila ona varira od nijanse do nijanse. Neke su više pigmentirane, neke manje, ali najugodnije iznenađenje su tamne mat nijanse koje su jako pigmentirane i lako se blendaju.Neka sjenila malo se truse, ali to i nije neki problem zato što mi se to dešava i s drugim puno skupljim sjenilima. Trajnost je s bazom puno dulja, ali i bez baze sve funkcionira odlično. U svakom slučaju sjenila nisu loša i ako se odlučite za kupnju, nećete požaliti. 
Na slici ispod vidjet ćete nazive nijansi koje pišu na foliji, a ona se također nalazi unutra.
Swatch sjenila radila sam bez ikakve baze. 
Za ovu lijepu paletu svakako imate moju toplu preporuku i nadam se da će vam moje mišljenje o njoj pomoći u slučaju da ste se dvoumili kupiti ju ili ne.
Do idućeg posta šaljem vam puse.



Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony