srijeda, 16. kolovoza 2017.

Proizvodi koji su me razočarali

Pozdrav drage moje i dobro došle u novi post. Za danas sam se odlučila pisati vam o proizvodima koji su me razočarali, i možda vam pomoći ukoliko ste bile neodlučne u vezi kupnje nekog od njih. Na fotografiji ispod možete vidjeti koji su to proizvodi, a u nastavku pročitajte što mi se to kod njih nije svidjelo i zašto nisu funkcionirali na mom licu.

Prva na redu je W7 paleta, koja bi trebala biti jeftinija verzija Naked 3 palete. Kupila sam ju na Pink Pandi, po cijeni od nekih 60 kuna.
Sama paleta dolazi u metalnoj ambalaži, koja je poprilično čvrsta. Stvar koja mi se ne sviđa
kod ove palete je ta što su sjenila jako praškasta, mat sjenila gotovo ni nemaju pigmentaciju, dok su ova sa šljokicama još i dobra, ali ako se već niste odlučili za kupnju prave Naked 3 palete, na Pink Pandi također postoji i MUR Iconic 3 paleta, koja je po mom mišljenju puno kvalitetnija i jeftinija a cijena joj je do 50 kuna. Isprobala sam i nju i svakako obratite pažnju.

Idući dva proizvoda dobro su poznata svima, jedan se može kupiti kod nas tek od ove godine, dok je drugi još uvijek nedostupan.
Prvo ću krenuti od Maybelline FIT me pudera. Kada se tek pojavio kod nas odlučila sam kupiti najsvjetliju nijansu koja mi je savršeno pristajala prije ljeta i mislim da je to jedina dobra stvar kod ovog pudera. Obećava matiranje lica i popunjavanje pora, ali ako ga nisam fiksirala puderom u kamenu, lice bi mi se vrlo brzo zasjajilo na T zoni. Jako mi je isticao suhe dijelove na koži, a nije mi se svidjelo ni to što ovaj puder funkcionira samo s mokrom spužvicom. U svakom slučaju više ne planiram kupovati ovaj puder, jer je Affinitone puder po meni jedan od boljih pudera koje možete kupiti u drogeriji, po prihvatljivoj cijeni.
Drugi Maybelline proizvod kupila sam u Švicarskoj, jer kod nas nije dostupan, a radi se o Instant Anti-Age korektor. Ovaj proizvod voli jako puno djevojaka, ali meni on zbilja nije ništa posebno. Koristila sam ga ispod očiju, za prikrivanje tamnih podočnjaka i posvjetljivanje tog područja, ali mi pokrivna moć ovog korektora nije onakva kakvu sam očekivala i smatram da se jako brzo troši s obzirom na to da sam ga koristila samo par puta a na fotografiji možete vidjeti koliko ga već fali. Za cijenu oko 100 kuna, očekivala sam puno više.

Iduća dva proizvoda su za obrve, a radi se o Farmasi gelu i NYX olovci.
Farmasi gel sam nedavno naručila i nadala sam se da će mi zamijeniti moju omiljenu MAC pomadu za obrve, i kada je stigao vidjela sam da je nijansa savršena, ali nakon što sam pokušala popuniti obrve ovim jako sam se razočarala. Naime, kada proizvod krenete nanositi kistom, boja se gubi i na obrvama ne ostaje gotovo ništa. Čula sam da s ostalim nijansama nije tako, ali nažalost ovo je još jedan proizvod koji nije prošao kod mene, ali za cijenu od 30 kuna, nije neka šteta.
NYX olovku sam kupila s idejom da njom definiram završetak obrve, ali ova nijansa je pre topla za mene, sama olovka je jako tanka i precizna, ali također ne ostavlja gotovo nikakav trag, i jedina stvar koja mi se sviđa kod nje je ova četkica s druge strane, koja je mala, precizna i jako lijepo raščešlja obrve.

Zadnji proizvod o kojem ću pisati danas je još jedan Farmasi proizvod, a radi se o gel tušu za oči koji je također tek od nedavno kod mene.
Ovaj tuš koristila sam maksimalno dva puta i jako je kremast, na četkici ga ostane previše i zbilja je muka nanijeti ga bez popravljanja. Na očima se nije osušio i preslikava se, te s toga ovaj tuš ima definitivni minus kod mene.

Eto drage moje, nadam se da vam se i ovaj post svidio, do idućeg čitanja, pusa.




2 komentara:

  1. Imam i ja Farmasi gel za obrve.. jos ga nisam pošteno koristila pa ne mogu reci kakav mi je.
    Ali im je zato olovka za obrve dobra!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostale djevojke su zadovoljne tamnijim nijansama gela, ali mislim da plavuše i ovoga puta nisu imale sreće. Olovku svakako planiram isprobati, pa javim dojmove :)

      Izbriši

The Balm,Meet Matt(e) Trimony