nedjelja, 13. kolovoza 2017.

The Balm,Meet Matt(e) Trimony

Pozdrav drage moje, i dobro došle u moj prvi post. 
Proizvod o kojem sam odlučila pisati zadnji je došao u moju kolekciju, a koliko me razočarao ili oborio s nogu možete pročitati u nastavku.

The Balm, Meet Matt(e) Trimony paleta dolazi u čvrstom kartonskom pakiranju s velikim ogledalom, te se zatvara na magnet. Sama paleta dodatno je zaštićena kartonskom navlakom, koja paletu štiti od eventualnog otvaranja ili oštećenja, pa ju ja svakako planiram zadržati. 

Sama sjenila teže 21,6 grama, što je za paletu od 9 sjenila poprilično dobra gramaža. Cijena ove palete je nešto viša, ona iznosi između 300 i 400 kuna, a sve ovisi o mjestu na kojemu ju kupujete. Kod nas je dostupna u Bipi, Mulleru, ili ju možete naručiti na Pink Pandi. Rok od otvaranja je 12 mjeseci, a sastav palete možete vidjeti na fotografiji ispod.

E, sada kada znate sve informacije o samoj paleti vrijeme je da vam kažem što mislim o njoj. Prije svega ja sam se zaljubila u ambalažu koja je jako kreativna i zbilja joj se ne može odoljeti. Unutra se nalazi 9 mat sjenila koja su jako kvalitetna i nosiva, te  se pomalo truse, ali ću prijeći preko toga, jer je svih 9 toliko pigmentirano i toliko se lako blenda, da je pravo zadovoljstvo raditi s njima. Kako bi postigla makeup look nikada ne koristim paletu samostalno, upravo zbog toga što su sve nijanse mat, pa ju kombiniram s nekom drugom paletom koja ima sjenila s šljokicama, te mi trenutno tako najbolje odgovara, iako ako volite mat look, ova paleta ima sve potrebno za savršen makeup.
Što se tiče putovanja, mislim da se nikada ne bi ograničila samo na nju, ali što se tiče profesionalnog šminkanja mojih klijentica, mislim da ovu paletu više nikada neću izostavljati, jer je savršena za matiranje baze, pregib, ima tople nijanse koje će jako lijepo ići uz sve boje očiju, a zadnja nijansa je crna, koja savršeno može potamniti ostala sjenila i napraviti dramatičniji look ili smoky eye.

Na slici ispod vidjet ćete swatch svih nijansi, i njihova imena. Napravljeni su bez ikakve baze.
Moja ocjena za ovu paletu je 4.5/5, samo zato što se sjenila malo truse. Mislim da ću još dugo voljeti ovu paletu i svakodnevno je koristiti jer je već sada zamijenila nekoliko drugih paleta.

Nadam se da vam se moj prvi post sviđa, i poželite mi sreću u budućem radu. Pišite mi imate li i vi ovu paletu, ili neku drugu the Balm, te što mislite o njihovim proizvodima.
Do sljedećeg čitanja, pusa.

1 komentar:

The Balm,Meet Matt(e) Trimony