ponedjeljak, 19. veljače 2018.

Noviteti

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas ponovno pišem o novitetima, i to drugi put ove godine. Prije mjesec dana već sam napisala ovakav post i tada sam odlučila prestati kupovati kozmetiku, ali spletom okolnosti ponovno se skupila hrpica proizvoda, pa ako vas zanima što je to novo kod mene, nastavite čitati.

Sigurna sam da nisam ubacila sve proizvode, zato što svaki puta nešto zaboravim ali mislim da je sve bitno ovdje, pa ću krenuti od najnovijih stvari, a to su one koje sam kupila u Sephori.
Napokon sam kupila Naked Heat paletu i mojoj sreći nema kraja. Paleta je predivna, danas sam ju fotografirala za blog i oduševljena sam, njenu recenziju sigurno možete očekivati, a  vjerujem da znate da i Urban Decay dolazi kod nas, pa povodom toga želim napisati svoje dojmove o njoj, kada ju pošteno isprobam.
Sljedeći proizvod je Becca Moonlight highlighter. Od svih nijansi koje su bile dostupne, odlučila sam se za ovu zato što jako lijepo izgleda na mojoj koži. Nadam se da će opravdati silne pohvale koje sam čula i veselim se korištenju.
Odlučila sam kupiti i Too Faced Better Than Sex maskaru o kojoj slušam već godinama i bilo je vrijeme da je isprobam i sama donesem svoje mišljenje o tom vrijedi li je kupiti, ili je samo na dobrom glasu.
Zadnja stvar koju sam kupila je Sephora Lip Balm and Scrub. Izabrala sam ovaj od meda i jako mi se sviđa. Vidim da će biti jedan od onih proizvoda koje moram imati u torbici.

Osim u Sephori bila sam i u Kiku i Wycon dućanu.
Jako volim Kiko i njihovu pristupačnu, a kvalitetnu šminku pa sam ovoga puta kupila četiri mono sjenila. Zadnji puta kada sam bila tamo kupila sam samo jedno i ono mi se jako svidjelo, pa sam ovoga puta uzela još neke nijanse. Ova sjenila postoje u jako puno nijansi, i ako budete u mogućnosti doći do njih, svakako to i učinite.
Wycon kozmetika također se proizvodi u Italiji kao i Kiko i ja sam saznala za njih tek kada sam ušla u njihov dućan. Imaju jako pristupačne proizvode i slični su Kiku. Kod njih sam kupila samo rumenilo koje još nisam isprobala, ali mislim da će biti u redu.

Iduća kupnja bila je u MAC i NYX dućanu.
U MAC-u sam kupila dva proizvoda a to su Fix plus i Soft and Gentle highlighter. Bilo je krajnje vrijeme da ovi proizvodi budu u mojoj kolekciji. Isprobala sam ih i krivo mi je što ih nisam kupila prije zato što su zbilja sjajni. Moram napomenuti da najbolje funkcioniraju kad ih se koristi zajedno i da je tada highlighter najpigmentiraniji.
Otišla sam i u NYX i tamo također kupila highlighter. Predivan je i ovakvu nijansu definitivno nemam. Presijava se na rozu i ljubičastu i predivan je. Nisam ga još stigla nositi, ali definitivno hoću.

U Mulleru sam naišla na sniženje Maybelline kozmetike i kupila samo jedan proizvod.
O Baby Skin primeru već jako dugo slušam pohvale sa svih strana i kada sam vidjela da je snižen odlučila sam ga kupiti. Koristim ga već neko vrijeme i jako mi se sviđa. Pristupačan je, a dobar i svakako obratite pozornost na njega.

Sada je došao red na Essence i Catrice. Svi proizvodi koje sam kupila izlazili su iz asortimana.
Obožavam njihove rasprodaje i svaki puta kupim svakakve proizvode. Kupila sam još neke stvarčice, ali sam ih proslijedila. Za sada mi se najviše sviđa Essence puder i Catrice maskare. Ostale proizvode nisam baš isprobala, ali poznavajući ova dva brenda za malo novca dobivate sasvim solidne stvarčice.

Sljedeći proizvodi također su Essence.
Wood you love me limitirana je kolekcija koja je još uvijek dostupna u drogerijama. Ništa me nije privuklo kao ovaj duo u kojem dobivate rumenilo i highlighter. Oba proizvoda su fantastična i svakako ih kupite dok su još dostupni. Ja ih obožavam. All about matt puder u kamenu imala sam i ranije i bio mi je solidan pa sam ga kupila ponovno.

Iz Farmasija imamo samo jednu stvar.
Ovo nije kozmetički proizvod ali sam imala želju pokazati vam ga. Riječ je o mirisnom spreju od lavande. Ovo je sprej za jastuk i služi za opuštanje. Jako volim miris lavande i volim ga koristiti. Ako imate problema sa spavanjem i volite lavandu, obratite pozornost na ovaj proizvod.

I za kraj ostavila sam preparativnu kozmetiku, koje ima jako malo.
Eos balzam i krema za ruke ponovljena su kupovina. Krema je odlična i savršena za torbicu, a balzam volim još više. 
Balea Aqua serum napokon je moj. Do sada ga nikada nisam kupila, iako ga svi hvale i nedavno sam ga vidjela u DM i odlučila isprobati.Jako mi se sviđa i koristim ga svakodnevno.
Garnier kremu od grožđa odlučila sam kupiti zato što je krema koju sada koristim pri kraju i trebala mi je nova. Nisam ju isprobala, ali se nadam da će mi odgovarati.

I drage djevojke to bi bilo sve od ovog posta. Sada se ponovno bacam na isprobavanje i pisanje svojih dojmova i recenzija. Nadam se da vam se ovaj post sviđa, i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

2 komentara:

The Balm,Meet Matt(e) Trimony