četvrtak, 15. veljače 2018.

The Balm paleta za konturiranje

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Priznajem, malo sam se ulijenila s pisanjem postova iako imam jako puno proizvoda o kojim vam želim pisati. Razmišljam o tome da pišem po više postova u tjednu, naravno ako nađem vremena za to i na taj način nadoknadim ovo kratko vrijeme koje nisam pisala.
Za danas sam odlučila pisati o relativno novom proizvodu u mojoj kolekciji, a riječ je o The Balm Highlite`n con tour paleti.

Dakle,ovu paletu poželjela sam onaj čas kada se pojavila na tržištu, i od tada sam stalno čekala priliku da je kupim, ali je uvijek nešto drugo bilo prioritet i tako sam stalno odgađala kupnju. Nedavno sam bila u Bipi i sasvim slučajno primijetila ovu paletu na The Balm stalku. Taj vikend bila je akcija od 30% na svu dekorativnu kozmetiku i definitivno sam odlučila kupiti ju.
Obzirom da je bio popust ja sam ju platila oko 180 kuna. Ako se i vi odlučite na kupnju svakako pričekajte popust u Bipi.
Imam još jednu stvar za napomenuti a to je da svakako prije nego ju kupite otvorite svaku paletu i provjerite jeli ju netko dirao, zato što sam se ja sjetila to učiniti i skoro svaka paleta bila je "korištena" iako je na stalku tester. To mi nikada neće biti jasno i zbilja ne znam zašto to netko radi, ali o tome ćemo nekom drugom prilikom.

                                      
Paleta je napravljena od čvrstog kartona kao i svaka od sada i zatvara se na magnet. Poprilično je velika i nekima vjerojatno nije praktična za putovanja. Dolazi i u zaštitnoj navlaci koju možete sačuvati da se paleta ne bi isprljala ili otvorila u neseseru. Naravno da je ambalaža simpatična i šarena, a ništa drugo ni ne očekujemo od The Balma.

Kada okrenete paletu vidite popis sastojaka i sve ostale bitne informacije vezane za proizvode koje dobijete unutra.

Kada otvorite paletu unutra vidite dva highlightera, dva mat pudera za posvjetljivanje lica, dvije nijanse za konture i dva rumenila. Sve ono što tražim u paleti za konturiranje je banana puder kojim obavezno fiksiram korektor ispod očiju, lijep highlighter prikladan za svaki dan i dobru nijansu za konturiranje.
Kod ove palete uz sve to dobila sam i rumenilo koje je apsolutno predivno.

U gornjem redu nalaze se dva highlightera, jedan koji ide na ružičasto i drugi koji ide na zlatno. Nisam odlučila koji mi je ljepši, oba rado koristim i predivno izgledaju na licu. Mekani su, truse se minimalno i naravno da izgledaju puno jače i ljepše u kombinaciji s fiksatorom. Ili ga našpricajte na lice pa nanesite proizvod, ili malo smočite četkicu. Ja se uvijek odlučim za opciju gdje prvo nanesem fiksator na lice pa highlighter bude završi korak.
Mat puderi za setiranje tvrđi su od nekih drugih koje sam isprobala i malo se truse, puno manje nego što sam očekivala, ali lijepo fiksiraju korektor i posvijetle područje ispod očiju. Dolaze u dvije nijanse, jedan je rozog tona, a drugi je banana puder. Swatch svake nijanse možete vidjeti na fotografiji ispod i moram priznati da je pigmentacija puno bolja kada se proizvodi nanose četkicom, i kada ih nanosite na podlogu.

Sada prelazimo na drugi red, u kojem se nalaze nijanse za konture i rumenila.
Prve dvije nijanse su puderi za konturiranje, hladnijeg tona. Jedna nijansa je svjetlija i nju koristim skoro svaki dan, ako ne koristim Bahama mama bronzer. Druga nijansa je nešto tamnija i ona mi je previše tamna za ovo doba godine, ali sam i nju isprobala i lijepo se blenda. Sviđa mi se što se proizvodi ravnomjerno nanose i na licu ne izgledaju prljavo. 
Druga dva proizvoda su dva rumenila, odnosno jedno je sigurno rumenilo, a za drugo još nisam odlučila što je točno. U paleti i na fotografijama izgleda kao topla nijansa bronzera, ali na licu ima breskvasti pigment i izgleda kao idealno rumenilo za tamniju kožu. Mislim da bi kao bronzer bilo previše narančasto. U svakom slučaju njega najmanje koristim, ali zagasito rozo rumenilo pokraj je najbolje rumenilo u mojoj kolekciji. Boja je predivna i savršeno odgovara mom tonu kože, lijepo se blenda, i potpuno je mat. Ovu paletu isplati se kupiti samo zbog ovog rumenila, mislim da vam to dovoljno govori koliko sam oduševljena njim.

I to bi bilo sve od ovoga posta. Nadam se da vam se sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse. 

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony