nedjelja, 11. ožujka 2018.

Urban Decay NAKED HEAT paleta

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas vam pišem recenziju najnovije palete u mojoj kolekciji a riječ je o Naked Heat paleti. Ovu paletu gledam od kada je izašla i prvom prilikom kada sam otputovala, odlučila sam ju kupiti u Sephori. Razlog zbog kojeg sam odlučila napisati recenziju ove divote je taj što je Urban Decay od nedavno dostupan i kod nas. Paletu koristim od kada sam je kupila, a ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati.

Dakle paleta nije kupljena u hrvatskoj, i njena cijena bila je oko 50 eura. Za taj novac dobivate jednu prekrasnu high end paletu, koja je jedna od onih stvari koje morate imati u kolekciji, ako volite šminku i kolekcionar ste kao i ja.

Paleta dolazi u prelijepoj kartonskoj kutiji, koja odaje dojam luksuza i zbilja, do sada nisam vidjela ljepšu ambalažu. Sama paleta je također predivna, napravljena je od čvrste plastike, zatvara se na magnet i poprilično je teška. Za razliku od Naked 2 palete koju imam već dulje vrijeme, ova je puno ljepše napravljena i sviđa mi se sve u vezi nje.

Kada otvorite paletu, vidite prekrasne tople boje, zbog kojih sam je i kupila. Dobivate 12 nijansi od kojih je čak sedam mat, što me jako iznenadilo. U Naked 2 paleti mat su samo tri nijanse, koliko se sjećam, dok su u ovoj mat nijanse većina, što me jako razveselilo. Svako sjenilo ima 1,3 grama, a rok od otvaranja je 24 mjeseca.

Uz paletu dolazi i kistić koji ima dvije strane, napravljen je od sintetičke dlake i s jedne strane je plosnat, a s druge je za blendanje. Nije loš i možete se koristiti njim, ali imam boljih i ovaj me nije oborio s nogu.

Krenut ću od mat nijansi, koje kao što sam napisala dominiraju ovom paletom.
Swatch sam napravila samo jednom i pigmentacija ovih mat sjenila je fantastična. Blendaju se s takvom lakoćom da je dovoljno par minuta za kompletni look, za kakav mi je prije trebalo puno dulje da ga postignem. Trušenje je minimalno, i potrebna je lakša ruka. Zbog jake pigmentacije vrlo lako se pretjera i moj savjet je da se sjenila stavlja po malo, pa postupno nadograđuje.

Sada prelazimo na shimer sjenila kojih u paleti ima pet.
Ova sjenila najpigmentiranija su sjenila koje sam ikada isprobala. Mekana su i lako se nanose, o pigmentaciji zbilja ne moram ništa govoriti, na fotografiji ispod ove sve će vam biti jasno. Prelijepo izgledaju na očima i tamnije nijanse idealne su za neki večernji look, dok dvije svjetlije nosim svakodnevno.
Sva sjenila savršeno su pigmentirana i divno izgledaju kada ih nanesete na oči. Rijetko ih koristim s bazom, zato što nemam naviku stavljati je svakodnevno na kapke, ali i bez nje odlično funkcioniraju i drže se dok ne odlučim skinuti šminku.

Treba li vam ova paleta, odlučite sami, ali ako niste isprobali niti jednu od Naked paleta, a želite i sada su dostupne kod nas onda je Naked Heat prava za vas. Ako niste zaljubljenici u tople nijanse onda je svakako preskočite. I moram napomenuti još jednu stvar, a to je da ovu paletu kombiniram i s drugim paletama koje imam, ali svakako možete imati samo nju i dovoljna vam je za potpuni look na očima.

I drage moje to bi bilo sve. Nadam se da vam se post sviđa i da ćete obratiti pozornost na Urban Decay. Ja još želim isprobati fiksator i ruževe. 
Do idućeg posta, šaljem vam puse i nadam se da uživate u ovom divnom danu.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony