subota, 28. srpnja 2018.

Noviteti

Pozdrav djevojke i dobrodošle u moj novi post. Pošto neko vrijeme nisam pisala, odlučila sam se na to da vam predstavim makeup novitete u kolekciji. Ovakav tip posta nisam pisala od zime, i od tada i nisam nešto posebno kupovala šminku. Tu i tamo bih se počastila ponekom sitnicom, ali u posljednjih tjedan kupila sam dosta toga. Većina je bila snižena i upravo zbog toga pišem ovaj post, zato što još uvijek stignete kupiti barem nešto. 
Ako vas zanima što sam to kupila, nastavite s čitanjem.
Krenut ću od ponovljene kupnje, a to je Catrice tekući korektor.
O ovom korektoru ste svi čuli. Moj omiljeni proizvod kojeg konstantno kupujem i svakodnevno koristim. Divno odradi posao, jako mi paše na licu i za 30 kuna koliko košta nisam pronašla ništa bolje.

Kupila sam još jedan Carice proizvod, a to je Colour puder u kamenu.
Ovaj puder izlazi iz asortimana i njegova cijena bila je 16,90. Činio mi se poprilično zanimljiv i ja sam ga odlučila koristiti za setiranje korektora ispod očiju. Probala sam ga samo jednom i nije loš. Naravno još ću ga testirati, ali za sada nisam požalila što sam ga kupila.

Kupila sam i Trend it up sjajila za usne.
Ova sjajila možete nabaviti samo u dm, i tamo sam ja prvo kupila jednu nijansu koja me toliko oduševila da sam kupila još tri. Ukupno je dostupno pet nijansi,ja sam se odlučila za 010, 020, 030 i 040. Nijansa 050 mi nije bila neophodna i nije mi se svidjela pa sam je izostavila. Njihove cijene se ne sjećam više, ali mislim da su bili oko 15 kuna. Miris im je fantastičan, nisu jako ljepljivi i sviđa mi se kako izgledaju na mojim usnama. 

Još dva nova proizvoda su Douglas tekući ruževi.
Ovi mat tekući ruževi trenutno su sniženi na 40 kuna i između dosta prekrasnih nijansi ja sam se odlučila za one u broju 1 i 8. Osim dvije boje koje su mi prekrasne, čepovi ovih ruževa su plišani i to me dodatno privuklo. Potpuno su mat kada se osuše i zbilja se nadam da će mi odgovarati, da nije bačen novac. U Douglasu je trenutno sniženje na dosta njihovih proizvoda, ali od svega su me privukla samo ova dva proizvoda.

Sada krećem s proizvodima koje sam pokupovala u NYX trgovini. Prva na redu je paleta highlightera.
Dakle, i u NYX trgovini je sniženje i jedna od stvari koje su bile snižene je ova paleta. Ona mi je i prije sniženja bila interesantna, volim highlightere i svakodnevno ih koristim, ali je nikada nisam kupila zato što mi nije bila neophodna. Kada sam vidjela da je snižena na nekih 40 kuna bez razmišljanja sam je uzela, i za sada mi se jako sviđa. Daje prekrasan sjaj, prva nijansa u donjem redu je savršena, i iskreno zbog nje se isplati kupiti ova paleta.

Još jedna snižena stvar je ovaj NYX Matte ruž.
Koliko god kupovala tekuće ruževe i dalje sam jako vezana za ove klasične kojih imam jako puno, i bez obzira na sve i dalje ih konstantno koristim. Tako sam se odlučila za ovu prekrasnu nijansu. Cijela kolekcija trenutno je snižena na nekih 30 kuna, i nije mi trebalo dugo da se odlučim za ovu nijansu, zato što već imam njih šest, ali u mini varijantama. Jako su kremasti i ugodni na usnama, a ova boja je sve što meni treba u dnevnoj makeup rutini. Razmišljala sam o tom da napišem neki post o NYX ruževima, imam ih baš dosta.

Sljedeći NYX proizvodi su dvije olovke za usne.
Ove olovke također su bile snižene, od prije imam jednu i sasvim mi je solidna, pa sam ovoga puta kupila još dvije. Nijanse su potpuno različite, jedna je više dnevna, dok sam ovu tamniju uzela za neke tamno ljubičaste ruževe. 

U mojoj kolekciji novi je i NYX gel za obrve.
Ovakav tip proizvoda imala sam od Makeup Revolutiona, i obožavala sam ga. To je poprilično rijetka tinta koju istisnem na ruku i zatim kistom nanesem na obrve. Iskreno za mene je to bio najbolji proizvod koji sam ikada imala, ali nakon što sam ga potrošila vidjela sam da ne postoji više u prodaji, i tako sam odlučila kupiti ovaj NYX. Slični su, NYX je mrvicu gušći, ali na obrvama izgleda odlično, nijansa blond odgovara nijansi moje kose i ovaj proizvod svakako preporučujem.

Kupila sam i NYX olovku u nijansi Milk.
Ovu olovku nikada do sada nisam kupila, iako sam puno puta čula pozitivne stvari o njoj. Sada sam ju napokon zapazila u dućanu, i bez razmišljanja stavila u košaricu. Isprobala sam ju, fantastično funkcionira kao baza za sjenilo. Ovaj proizvod trebala sam kupiti puno prije.

Zadnji proizvod koji imam je NYX banana puder.
Ovaj puder bio je snižen na nekih 30 kuna. Kupila sam ga s idejom da njime setiram korektor ispod očiju. Iako je upakiran samo u kartonski omot, a ja nemam NYX praznu paletu u koju bi ga stavila, mislim da ću ga zalijepiti u neku praznu paletu koju imam. Bitno mi je da dobro odrađuje svoj posao, jako volim banana pudere i svakodnevno ih koristim, pa samim tim i puno trošim.

I drage moje djevojke, mislim da je to sve. Nadam se da ću se više posvetiti pisanju recenzija zato što se jako puno proizvoda nakupilo, a i pisanju općenito. To bi bilo sve od ovog posta, nadam se da uživate u ljetu i do idućeg čitanja šaljem vam puno pozdrava.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony