ponedjeljak, 11. lipnja 2018.

Završetak project pana

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas pišem o završetku svog projekta u kojem sam vam prije nekoliko mjeseci, odnosno početkom godine predstavila proizvode koje ću pokušati potrošiti do kraja lipnja. Odlučila sam post pisati ranije zato što sam veliku većinu potrošila, i jedva čekam krenuti s novim projektom, koje će trajati cijelo ljeto. Zbilja sam se potrudila oko proizvoda, i iako su mi fotografije poprilično loše, moći ćete vidjeti napredak. Puno proizvoda naknadno sam ubacila, a post s uvodom u kojem sam predstavila sve što želim potrošiti do kraja pročitate ovdje.
Krenut ću od primera, i u projekt sam ubacila samo jedan. Riječ je o Oriflame The One primeru.
Od prvog korištenja obožavala sam ovaj proizvod. Kada sam ga ubacila u projekt bilo ga je još pola, sada sam ga potrošila do kraja. Sjajan proizvod zbog kojeg je svaki puder izgledao bolje. Imam osjećaj kao da je dodatno njegovao kožu zbog svoje kremaste teksture i koža nije izgledala suho niti dehidrirano. Mislim da ću ponovno kupiti ovaj primer, zato što je fantastičan.

Sljedeći proizvodi su Farmasi puderi.
Odlučila sam ih ubaciti jer su oba bila dosta korištena. VFX pudera bilo je jako malo, na dnu, i iako mi je bio taman miješala sam ga i tako potrošila. Imam još nekoliko ovih pudera, koristim ga na sebi i na drugima i zbilja je dobar.
Stay Matte pudera bilo je pola kada sam ga počela koristiti, i također je jako dobar. Dosta dugo je trajao, zato što ga ne treba puno i stvarno nemam zamjerku na njega. 

Sljedeća dva pudera su H&M i Oriflame.
O H&M puderu sam isto pisala. On je stvarno iznenađujuće dobar obožavala sam ga. Lagan i idealan za svaki dan, nešto se brže troši i ima odličnu ambalažu pomoću koje maksimalno iskoristite proizvod.
Oriflame The One puder također mi je bio odličan. Koristila sam ga cijeli prošli mjesec, našao se i u favoritima, ali me iznenadilo koliko se brzo troši. Trajao je svega mjesec dana i iako je krasan na koži, i lagan za ovo toplo vrijeme u neku ruku malo sam se iznenadila zbog toga.

Sljedeći puder je Catrice mousse.
Obožavam ovaj proizvod i iako su ga povukli imam još jedan u ladici. Zbilja je prekrasno izgledao na koži, i daleko najbrže nanošenje pudera. Žao mi je što ga više nema u prodaji zato što bi ga stalno kupovala iznova.

Red je došao na korektore. Iako sam u projekt ubacila samo jedan, potrošila sam čak tri.
Oriflame korektor ubacila sam u projekt zato što sam ga dosta dugo imala i bio je pri kraju. Zbilja sam ga brzo završila i nije mi bio loš, ali mislim da ga više neću kupovati zato što sam isprobala i bolje.
Essence korektor nije mi se svidio i iako sam ga potrošila nisam oduševljena njim. Nije mi prikrivao tamnije podočnjake i to mi se nikako nije svidjelo.
Treći korektor za razliku od ostalih apsolutni je favorit kojeg uvijek planiram kupovati. I sada ga koristim, potrošila sam ih već dosta, i koliko god kupovala druge korektore uvijek se vraćam njemu.

Sljedeći su puderi u kamenu.
Krenut ću od Essence pudera za kojeg znam da je povučen iz prodaje. Solidan puder, povoljan i poznavajući Essence iako je povučen, nekoliko je sličnih trenutno u prodaji.
Farmasi puder također sam brzo potrošila. Poprilično se trusio i zbog toga je otišao brzo, ali je lijepo matirao i držao tekući puder ispod zafiksiranim.
Oriflame puder također mi se svidio. I sami možete primijetiti da nisam zahtjevna. Bitno mi je da ne izgledaju praškasto, da traju i da se tekući puder ispod njih ne pomjera. U svakom slučaju na sebi više volim koristiti puderu u kamenu, dok na druigim preferiram one u prahu.

Sljedeći proizvod koji sam potrošila je Catrice rumenilo.
Ovo je bilo moje omiljeno rumenilo. Odavno se ne može kupiti i žao mi je što nisam kupila zalihu ovih rumenila, ali što je tu je, sada imam neka druga i koristim njih. Svakodnevno koristim rumenila i na mom licu daju svježinu što mi se jako sviđa.

Sljedeći proizvodi koje sam potrošila su dvije olovke za usne i Essence ruž za usne.
Dvije olovke Essence i Catrice poprilično su bile slične, nude boje i kada sam ih ubacila u projekt, natjerala sam samu sebe da krenem koristiti olovke za usne. Sada ih koristim svakodnevno i drago mi je što sam potrošila ove dvije zato što sam ih dosta dugo imala.
Essence ruž bio mi je jako drag, hladnija nude boja odlično mi je pristajala uz neke lookove, ali obzirom da sam ga dugo imala bilo je vrijeme da ga potrošim.

Jedina maskara koju sam naknadno ubacila je Essence maskara.
Ovu maskaru imala sam dosta dugo i bilo je krajnje vrijeme da je potrošim i bacim. Bila mi je skroz solidna, nekada sam ju koristila samostalno, nekada uz neku drugu maskaru. Essence generalno ima dobre maskare, ne kupujem ih često ali svaka do sada koju sam probala nije bila loša.

Sada prelazimo na dva proizvoda koje nisam uspjela potrošiti. Prvi je Wet n Wild duo za konture. S lijeve strane stavit ću vam sliku od početka projekta, a s desne trenutno stanje.
Dakle,bijeli puder sam potrošila do kraja i taj proizvod moj je definitivni favorit. Zbog njega ću ovaj duo kupiti ponovno. Drugi proizvod koji sam tek kasnije otkrila je ova bronzer strana koja mi se tek naknadno jako svidjela. Definitivno se proširio pan i dosta sam ga potrošila. Jako je lijep na licu i volim ga koristiti svaki dan. 

Sljedeća i zadnja paleta je MUR paleta za konture i moj najveći projekt ikada. Dosta sam ju iskoristila, ali ne odustajem dok je ne potrošim.
 
Dakle, dotaknula sam pan prvom bronzeru u drugom redu. Malo mi je tamniji pa sam i odustala od njega. Čekat ću da malo pocrnim pa ću ga potrošiti do kraja.
Treći bronzer u drugom redu svakodnevno koristim kao sjenilo za oči. I njega sam fino potrošila i ova paleta ide i u ljetni projekt jer je pri kraju i želim ju potrošiti. 
Highlighter je netaknut, možda sam ga samo probala par puta. Nikako mi se ne sviđa i njega se neću ni truditi potrošiti.

I drage moje djevojke to bi bilo sve od ovoga posta. Nisam sigurna koliko vam se sviđa da o ovom pišem, ali mene ovakvi projekti ispunjavaju, volim trošiti svoju šminku po redu, ništa ne bacam i veliko zadovoljstvo mi je potrošiti sve do kraja. Uskoro vas očekuje ljetni project pan, već trošim te proizvode i to tada vam šaljem puse.


Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony