ponedjeljak, 25. rujna 2017.

Farmasi tonik za lice

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Danas sam odlučila po prvi puta pisati o nekom preparativnom proizvodu. Iako sam ogromna ljubiteljica makeup proizvoda i pisala bih samo o njima, posebno o ruževima, smatram da je njega kože izuzetno bitna, i da nema šminke koja može sakriti ne njegovanu kožu. Jer, blistav ten je uvijek u modi. Kako sam poprilično nova što se bloga tiče, odlučila sam barem jednom na mjesec pronaći vremena i pisati vam o nekom preparativnom proizvodu ili više njih, te vam tako pomoći ukoliko još niste pronašle prave proizvode za sebe. 

Što se današnjeg posta tiče, razmišljala sam o kojem proizvodu prvo pisati, pa sam se odlučila za onaj koji mi je favorit. Radi se o Farmasi toniku za lice, od limuna i aloe vere za masnu kožu. Kada se Farmasi pojavio kod nas ja sam se odmah zaljubila u njegove proizvode i to već znate ako ste čitali moje recenzije o puderima i ruževima. Na ta dva posta ostavit ću link na kraju. Ovaj tonik odmah sam uočila u katalogu, ako se ne varam još u prvoj narudžbi ikad i to samo iz razloga što sam pročitala da je tonik od limuna. Ljudi koji me poznaju znaju koliko volim limun i ne mogu zamisliti jedan dan u životu bez vode s limunom na kojoj živim i tada sam ja odlučila kupiti ovaj tonik.
Njegova cijena je vrlo pristupačna i iznosi svega 25 kuna, što je za količinu od 280 ml fantastična cijena. Osim ovog od limuna (i aloe vere, ali ja ga zovem samo tonik od limuna) postoji i tonik od ruže kojeg neću naručivati, zato što nikako ne volim taj miris i od krastavca. Dakle sva tri tonika imaju aloe veru u sebi i onda vi birate hoćete li od limuna koji je kao što sam već gore napisala za masnu kožu, krastavca koji je za normalnu i mješovitu ili od ruže za suhu i osjetljivu kožu.
Moja koža je normalna, eventualno se zamasti na T zoni nakon nekog vremena i možda bi za moj tip kože više odgovarao tonik od krastavca, ali on je idući kojeg naručujem pa to i nije neki problem. Uz sva tri tonika postoji i pripadajuće mlijeko za čišćenje, na koje nisam baš obraćala pažnju, ali morat ću probati i njih.

Kada okrenete tonik, vidite sastojke i bitne informacije vezane za proizvod.
Sve je jako sitno napisano, na fotografiji ne možete ništa pročitati, a ni uživo vjerujte mi, ja sam se pošteno namučila kako bi vidjela sastav i na drugom mjestu nakon vode u sastavu se nalazi alkohol. Ja to ne uzimam za zlo, znam da alkohol može ozbiljno isušiti kožu, ali ovaj tonik i nije namijenjen suhoj koži, a nakon uporabe ja obavezno namažem i kremu na svoje lice i nikada mi ništa nije bilo isušeno. Rok od otvaranja je 12 mjeseci. Ako svakodnevno koristite ovaj proizvod kao i ja to je sasvim dovoljno vremena da ga potrošite a da se ne pokvari. Ovo je već druga bočica koju trošim i unutra ima još pola proizvoda.
Kada otvorite bočicu, osjetite lijep miris limuna, ništa umjetno ili napadno. Miris se neko vrijeme zadrži i na koži i tonik zbilja osvježava lice. Lagano hladi kožu i odličan je za korištenje ujutro kako bi ste se razbudili, a i pripremili lice za šminku.
Još jedna stvar koja me toliko ugodno iznenadila je ovaj otvor na bočici. On izlazi prema van i jako je lako dozirati proizvod na vaticu. Stalno se susrećem s onim bezveznim otvorima iz kojih iscuri gomila proizvoda i to me užasno nervira. Ovo je baš po mojoj mjeri. Kad sam već kod ambalaže, poklopac je zbilja čvrst i nisam doživjela da se proizvod otvori u neseseru kada putujem, što je vrlo pohvalno.
Na fotografiji iznad možete vidjeti kolika je količina meni potrebna da očistim cijelo lice i vrat. I nakon što šminku skinem micelarnom i umivalicom dobro operem kožu, ovim tonikom još očistim zadnje ostatke makeupa s lica i tada znam da je koža dobro pripremljena za hidratantnu kremu ili kokosovo ulje kojim nekada namažem lice prije spavanja. Prije nego što sam naručila ovaj tonik, micelarna je bila jedina stvar kojom sam čistila lice, tonik sam znala kupovati prije nekoliko godina i nikada ga ne bih potrošila do kraja, ali ovaj Farmasi nadmašio je sva moja očekivanja i dosta ljudi koje poznajem na moju preporuku je kupilo ovaj tonik i svi su oduševljeni.

Eto drage moje, došle smo do kraja ovog posta. Nadam se da ćete probati ovaj tonik, pišite mi svoje dojmove ako planirate ili ga već imate. Ja svakako planiram probati i mlijeko za čišćenje ze tonik od krastavca, pa ću i te dojmove podijeliti jednom prilikom s vama.
Moje mišljenje o Farmasi mat puderima za lice pročitajte ovdje, a o ruževima ovdje.
Do idućeg čitanja šaljem vam puse.  



2 komentara:

  1. Moja koza je ekstremno masna no izbjegavam alkohole visoko u sastavu sto vise mogu. Dugorocno isusuju i dehidriraju kozu pa samim time, koza luci vise sebuma nego inace jer time pokusava nadomjestiti vlaznost. Hrpa cistaca/krema na bazi kiselina rade puno bolji posao (iako je potrebno pricekati mrvicu dulje da se vidi ucinak) ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam se uplašila tog alkohola u sastavu, ali eto proizvod savršeno radi za mene :)

    OdgovoriIzbriši

The Balm,Meet Matt(e) Trimony