subota, 23. rujna 2017.

Trend it up matt ruževi za usne

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Danas sam odlučila pisati o nečemu što je novo na našem tržištu a radi se o Trend it up kozmetici. Ja sam za sebe odabrala dva mat klasična ruža, a moje mišljenje o njima pročitajte u nastavku. 
Trend it up kozmetika dostupna je samo u dm, po vrlo pristupačnim cijenama i ja sam za sada kupila samo ova dva ruža od makeup proizvoda, a osim toga kupila sam i trajni lak za nokte i dva nadlaka koje još nisam isprobala, ali mislim da ću i o njima napisati recenziju. 
Što se ruževa tiče, kupila sam ih prije tjedan dana i od tada koristim samo njih sto je jako čudno za mene zato što stalno mijenjam ruževe i koristim ih većinu a imam ih jako jako puno. Nijanse koje sam odabrala za sebe su slične i velikom broju drugih ruževa koje imam, ali to su moje boje koje ću nositi svakodnevno i uživati u njima. I ova dva ruža su slična u ambalaži, ali na usnama i swatchu su skroz različiti.
Ruž lijevo je u broju 430, a desno u broju 400. Ambalaža u kojoj dolaze je mat crna, kvalitetna je i čvrsta, za ruž koji košta svega 17,90 kn poprilično je dobra. Oba ruža imaju isti slatkasti miris koji nije napadan i ne zadržava se na usnama.Rok od otvaranja ruža je 24 mjeseca.
Nijansa 400 bila je definitivni favorit i nju sam nosila više.
Ovo je nježna nude roza boja koja je jako neutralna na usnama i po meni je prikladna za svaki dan. Obožavam teksturu i ove i druge nijanse, ruževi klize po usnama,ugodni su za nošenje i poprilično su dugotrajni obzirom da nije riječ o tekućim ruževima. Obožavat ću ovu nijansu i već sada znam da će biti u favoritima. Nju sam sasvim impulzivno kupila zato što sam mislila uzeti samo tamniju nijansu 430, ali sada vidim da mi je ova svakako trebala.

Nijansa 430 je nešto tamnija i malo manje omiljena samo iz razloga što je malo tamnija.
Ovo je crvenkastija nijansa i jača je na usnama. Tekstura je ista kao i kod prethodnog ruža i vrlo je ugodna za nošenje jer ne isušuje usne. Jednom sam ju i pomiješala s nijansom iznad i super izgleda, ali nekako nije moj favorit i mislim da ju neću nositi kao i onu. To nije neki problem zato što je moja sestra već odlučila da je ovo njena boja i proslijedit ću ga njoj pa će se tako sigurno više iskoristiti. Sviđa mi se kako mi stoji i isto je jako nosiv ali eto, ona iznad nijansa mi je ljepša. Sve u svemu, ako volite jače boje na usnama ovo je savršena nijansa za vas.

Swatch sam napravila u samo jednom potezu, a pigmentacija koju imaju ovi ruževi je impresivna.
Ovdje možete vidjeti koliko su zapravo različiti. Ovo su brojevi nijansi i svakako planiram kupiti još koji. 
Sviđaju mi se i tekući ruževi i planiram probati i njih, ali sve u svoje vrijeme, ipak imam malo previše ruževa koji čekaju da ih potrošim.
Nadam se da vam se post sviđa i da sam vam uspjela prenijeti moje oduševljenje njima, ako se odlučite na kupnju nekog od ovih ruževa svakako mi javite svoje dojmove. 
Do idućeg čitanja šaljem vam puse.

2 komentara:

The Balm,Meet Matt(e) Trimony