četvrtak, 14. rujna 2017.

Potrošeni proizvodi

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Danas sam odlučila pisati o potrošenim proizvodima. Za početak želim napomenuti da ove proizvode skupljam od onog dana kada sam otvorila blog, a to je bilo prije mjesec dana. Ako vas zanima o kojim proizvodima se radi, nastavite čitati.
Krenut ću od proizvoda za njegu tijela, odnosno od losiona i maslaca za tijelo.
Oba proizvoda su naručena iz Avona, i imala sam ih neko vrijeme, a onda sam ih odlučila potrošiti ih do kraja i napraviti malo mjesta u svojoj ladici. 
Planet spa maslac bio mi je odličan, lijepo je hranio kožu i mirisao je sasvim ok, imam još jedan sličan, samo ima šljokice i isto je jako dobar. Naturals body care losion za tijelo je također bio sasvim ok. Imao je rjeđu teksturu i mirisao je divno po šumskom voću. Iz ove kolekcije ima još gel za tuširanje i piling koje nisam naručivala, ali s obzirom na to koliko mi se ovaj losion svidio, možda odlučim kupiti i njih.

Iduća dva proizvoda su Nivea dezodorans i Farmasi krema za ruke.
Nivea dezodorans je kupljen ovo ljeto i nemam niti jednu zamjerku za njega. Trajao je jako dugo, lijepo je mirisao i svakako ću kupiti i tamno plavi koji je također divan. Nisam osjetila nikakvo peckanje, obzirom da imam jako osjetljivu kožu to je vrlo pohvalno.
Farmasi krema za ruke odlična je krema, koju svakako vrijedi isprobati. Veliki sam fan Farmasija i imam sve njihove kreme za ruke koje se nalaze u katalogu, pa tako ne mogu reći koja mi je najdraža, jer su mi sve super. Krema jako lijepo njeguje ruke, brzo se upija i previše miriše. Sada trošim takvu od arganovog ulja i nje mi je ostalo jako malo, a prije ove potrošila sam jednu s mirisom lavande.

Sljedeća tri proizvoda su za čišćenje lica, a riječ je o Farmasi micelarnoj, CV gelu za umivanje i Farmasi toniku za lice.
Farmasi skin trends micelarna bila mi je sasvim ok, pred kraj, kada je ostalo još jako malo proizvoda promijenila je miris, ali sam ju svejedno potrošila. Nisam sigurna hoću li naručivati novu, u ladici imam još nekoliko micelarnih.
CV gel za umivanje moj je favorit godinama. Jako je nježan, savršeno čisti koži i skida sav makeup koji  micelarna nije, blag je, ne iritira kožu i zbilja ga planiram kupovati dok se proizvodi. Kupiti ga možete u Mulleru zato što je to njihova linija proizvoda za lice, i jako su pristupačni.
Farmasi tonik od limuna također je otkriće. Obožavam limun i taj miris, lijepo čisti kožu, jak je i zbog toga znam da mi je lice savršeno čisto nakon njega. Kupila sam drugi i već je do pola potrošen, imate moju toplu preporuku.

Iduća dva proizvoda su Avon tonirana krema i Oriflame tekući puder.
Avon clear skin tonirana krema protiv prištića bila je ponovljena kupnja. Prije sam jako voljela ovu kremu, imala je jako slabo prekrivanje, ali je bila lagana na koži. Ostalo mi je još pola prije nego što sam otkrila neke druge proizvode i od tada je ona stajala i zauzimala mjesto u ladici. Ovo ljeto sam ju odlučila potrošiti i koristila sam ju svaki dan kada nisam nosila šminku i tako ju potrošila. Ukoliko imate problematičnu kožu, ili ne želite nositi teške pudere, svakako imate moju preporuku za ovu kremu.
Oriflame the one tekući puder također sam koristila dugo i bio mi je super, a onda kada je ostalo još malo ja sam počela koristiti druge pudere i tako je on stajao u ladici i zauzimao mjesto. Po teksturi je jako gust i ja sam ga najljepše nanosila mokrom spužvicom. Mislim da ga neću više kupovati zato što imam još gomilu drugih pudera, ali je ovo sasvim solidan proizvod.

Idući proizvodi su Catrice tekući korektor i Wet n wild puder u kamenu.
Catrice tekući korektor zbilja je odličan, ovo je već peti kojeg sam potrošila i planiram ga uvijek iznova kupovati jer je odličan. Sada sam kupila i Essence verziju, ali mi se manje sviđa, iako ju još nisam isprobala kako treba, pa neću duljiti o njoj.
Wet n wild puder u kamenu nisam baš obožavala. Jako se trusio i potrošila sam ga jako brzo zato što dobivate malu količinu proizvoda. Neću ga više kupovati, mislim da postoje puno bolji puderi u kamenu od ovog.

Došao je red i na dvije Avon maskare.
Luxe maskara bila mi je super i jako sam ju voljela koristiti. Lijepo je izvlačila trepavice i davala im volumen, sada je već jako suha i bilo je vrijeme da se oprostim od nje zato što ju već dugo imam.
Big maskara mi se nije baš svidjela. Imala je neki čudan miris, nisam sigurna je li samo moja bila takva ili su sve, ali ni na trepavicama mi se nije svidjela. Koristila sam ju jako malo, eventualno u kombinaciji s nekom drugom maskarom. I nju imam dugo i skroz je suha.

Zadnji proizvodi koje sam potrošila su olovka za bijeljenje zubi, Avon ruž za usne i Labello lip butter.
 
Hello smile olovka za zube obećavala je jako jako puno i baš zato sam ju željela staviti u ove potrošene proizvode kako bih vam rekla da meni nije davala rezultate kakve sam viđala na slikama. Zubi su mi nakon nje svjetliji za nijansicu ali nije to to. Koristila sam ju točno onako kako je pisalo u uputama, ali nažalost nije funkcionirala za mene.
Avon ruž imala sam već neko vrijeme i odlučila sam ga potrošiti do kraja. Bio je sasvim ok, sheer tekstura, svjetlucav. Nosila sam ga ljeti i jako je lijepo izgledao. Imam još jedan ruž iz ove kolekcije samo što je boja više narančasta i jedva čekam potrošiti i njega da se malo napravi mjesta.
Labello lip butter je moje favorit labello koje koristim godinama. Ni sama ne znam koje je ovo pakiranje, obožavam lip buttere i uopće i ne koristim klasične balzame. Sada ga neću iznova kupovati zato što imam i sve ostale mirise Labello lip buttera koje želim potrošiti. Za ovo svakako imate moju preporuku i od svih mirisa ovaj mi je omiljen.

I eto došli smo do kraja s potrošenim proizvodima, do idućeg čitanja šaljem vam puse.



Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony