srijeda, 1. studenoga 2017.

Favoriti listopada

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Danas vam pišem o makeup favoritima listopada. Ovo su uglavnom proizvodi koje koristim kroz cijeli mjesec, neke samo polovicu, ali su zaslužili biti spomenuti. Inače mi je jako teško izabrati favorite, jer prolazim kroz većinu svoje šminke, imam projekt gdje neke proizvode trošim do kraja i tako se tu nađe svega, ali ipak odlučim što sam voljela više.

Krenut ću od pudera. Prošli mjesec rotirala sam tri, dva Farmasi tekuća pudera, i jedan Catrice mousse.
Catrice mousse spominjem svaki mjesec u favoritima, i dosadna sam sama sebi, ali ovo je toliko dobra stvar i odlučila sam ubaciti ovaj puder u projekt gdje ga želim potrošiti do kraja godine. Ima ga još malo i ne prestajem ga koristiti pa će se svakako potrošiti.
Druga dva Farmasi pudera miješala sam svaki puta kada sam ih koristila i radi se o već spomenutom u favoritima Pro VFX puderu koji mi je malo tamniji i Stay matte puderu o kojem sam pisala recenziju pa ju pročitate ovdje. Puderi odlično funkcioniraju zajedno i sviđa mi se efekt koji dobijem na kraju.

Puder u kamenu koji sam koristila stalno također vam je poznat, a radi se o Farmasi ZEN puderu.
I njega imam još malo i obožavam ga. Cijeli dan lice mi je mat, drži podlogu na mjestu i zbilja nemam zamjerku. U ladici imam još dva i mislim da to sve govori o ovom puderu. Ako niste, obavezno ga kupite i probajte.

Makeup Revolution paleta za konturiranje sljedeći je favorit.
Već sam ju spominjala i vidite koliko ju trošim iz mjeseca u mjesec. Koristit ću ju dok ju ne potrošim, super je, i svaki ali svaki puta kada se šminkam, a to je svaki dan, s prvom nijansom u gornjem redu setiram korektor ispod očiju, miješam dva suptilnija higlightera, a na fotografiji ispod vidjet ćete za što koristim najtopliji bronzer u ovoj paleti.

Definitivno najomiljeniji look na očima ovog mjeseca postizala sam MUR mono sjenilom i bronzerom iz palete za konture.
Na cijeli kapak stavljala sam ovo sjenilo koje je toliko divno i pigmentirano, na granici je s kremastim, i jako mi se sviđa kako izgleda, a u pregibu sam koristila ovaj topliji bronzer i to bi bio look gotov za čas, a izgleda odlično. I sjenilu sam dotaknula dno jer ga obožavam koristiti, općenito, MUR mono sjenila su fantastična, imala sam ih nekoliko ali sam ih proslijedila jer ne dolaze na red od silnih paleta u kolekciji. 

Još jedan bronzer koji me oduševio bio je Misslyn Barbados babe.
 Pisala sam usporedbu njega i Bahama Mama bronzera i volim koristiti oba, ali je ovaj novi u kolekciji pa sam se baš oduševila kvalitetom. Neću duljiti o njemu, cijeli post pročitajte ovdje.

Paleta koju sam stalno koristila početkom mjeseca je Naked 2 paleta.
Mislim da ju nikada nisam spomenula na blogu, ali ovu paletu obožavam u punom smislu riječi i jako je dobra. Imam ju dovoljno dugo da se uvjerim u to da su Naked palete zbilja super kvalitetne, i da je Naked Heat paleta ta koju sigurno kupujem sljedeću, i to možda vrlo brzo. Znam da ću ju obožavati, pa zašto se ne počastiti. 

Ruževi koje sam najviše koristila, iako sam stalno rotirala ruževe, dva su Golden Rose mat ruža.
Klasični GR mat ruž obožavam i stalno nosim, za moje standarde ovo je dosta potrošen ruž i već sam ga spominjala više puta. Imate moju toplu preporuku posebno za ovaj u nijansi 02.
Tekući GR ruž spominjala sam u postu, gdje sam pisala o svim tekućim ruževima ovog brenda pa više o njemu pročitajte ovdje. On je konkretno u nijansi 03, jako je lijep i poseban i također ga volim nositi.

I zadnji favorit za ovaj mjesec jedini nije makeup, ali me spašavao pa je zaslužio biti spomenut, a radi se o Melemu.
Ovo prijelazno vrijeme jako šteti mojoj koži i hladnoća mi posebno isušuje usne i u tim situacijama Eos balzami koje obožavam nisu bili dovoljno hidratantni. Ovaj melem ukrala sam prijateljici i nikada ga ne bih kupila sama, ali sada tek vidim koliko mi pomaže u borbi protiv isušenih usnica. Jako mi paše i mislim da ću ga koristiti kroz cijelu zimu.

I to bi bilo sve od prošlo mjesečnih favorita, nadam se da vam se post sviđa, da su nam neki proizvodi zajednički favoriti i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

1 komentar:

The Balm,Meet Matt(e) Trimony