ponedjeljak, 27. studenoga 2017.

Balea AQUA roll-on za područje oko očiju

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Mrvicu kasnim s ovomjesečnim postom o preparativnom proizvodu, ali svejedno sam ulovila vremena napisati vam dojmove o njemu. Radi se o Balea aqua roll-onu za područje oko očiju. Što mislim o njemu i treba li vam ovaj proizvod, pročitajte u nastavku.
Već prije sam čitala o Aqua liniji i mislim da je većina vas čula za aqua serum koji je postao favorit većine blogerica. Ja ga nikada nisam kupila, jednostavno nije me toliko privlačio taj proizvod, ali kada sam vidjela da postoji ovaj roll-on za okoloočno područje bez razmišljanja sam ga ubacila u košaricu. Cijena mu je nekih 20 kuna, nisam točno sigurna, ali u svakom slučaju vrlo pristupačan proizvod.
Roll-on dolazi u kartonskoj kutijici, a sama tubica podsjeća me na one balzame na istiskivanje. Dobivate 15 mililitara proizvoda, što je sasvim solidna količina nečega što je samo za područje oko očiju, a rok od otvaranje nigdje nije naveden. Između ostalog, proizvod je veganski, a u sebi sadrži i alge.
Najzanimljivije od svega mi je ova metalna kuglica koja hladi. Imam podočnjake i svakodnevno koristim korektor. Izraženi su i primijetila sam da sam malo otečena kad se probudim. Nakon nekoliko dana korištenja zbilja imam manje podočnjake. Sada nisam sigurna mogu li to pripisati tomu što ovaj proizvod zaista radi, ili je mojoj koži oko očiju zbilja bila potrebna neka njega, zato što nikada prije nisam koristila neku kremicu, iako sam znala koliko je osjetljivo to područje. I sam korektor ljepše izgleda, pa ga smatram izvrsnom bazom.
Koristim ga ujutro i navečer. Nanesem ga kružnim pokretima i zatim još nježno utapkam, zato što ova kuglica proizvod ne nanosi ravnomjerno. Paše mi ovo hlađenje i baš mi je drago što sam ga odlučila kupiti. Nastavit ću ga koristiti, i općenito isprobavati kremice za okoloočno područje, te ću svakako kupiti još neke proizvode iz aqua linije.

I to bi bilo sve, nadam se da vam se ovaj post sviđa i da ćete isprobati ovaj proizvod.
Do idućeg čitanja šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony