četvrtak, 14. prosinca 2017.

Potrošeni proizvodi

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Napokon sam našla vremena fotografirati i napisati post o potrošenim proizvodima kojih se od zadnjeg puta jako puno nakupilo. Ima tu svega, pa ako vas zanima nastavite čitati.

Krenut ću s gelom za tuširanje i njega sam sačuvala samo zato što mi se jako svidio. Inače gelove odmah bacam ali ovaj Farmasi od nevena vrijedan je spomena.
Jako je nježan i idealan za osjetljivu kožu. Obožavala sam ga i nisam sigurna ali mislim da sam ga naručila i ovaj mjesec u nekom paketu s kremom za ruke. Ako imate suhu i osjetljivu kožu, obratite pažnju.

Sljedeći su losioni i njih sam potrošila dva. Jedan Balea i jedan Body and Soul.
Balein losion s mirisom kokosa i vanilije obožavam, ali ga više nigdje ne mogu pronaći, očito je povučen iz prodaje. Miris je fantastičan i baš mi je žao što ga nisam mogla kupiti ponovno. Ovu liniju Body and Soul Muller također povlači pa sam na sniženju kupila zalihu ovih losiona. Bio je sasvim ok, i sviđa mi se što ima pumpicu, pa sam sada u ovu ambalažu stavila drugi losion.

Idući na redu su CV gelovi za umivanje.
Moj omiljeni gel koji koristim već godinama. Skida šminku i ostavlja kožu čistom, jednostavno ga obožavam. Mislim da ću ga kupovati dok se proizvodi. Ako niste, svakako ga isprobajte.

Idući proizvod je Garnier micelarna.
Potrošila sam zelenu verziju, i sviđa mi se. Općenito su mi Garnier micelarne jako dobre i sada sam pri kraju s onom plavom za kožu sklonu nečistoćama. Super proizvod koji planiram kupiti ponovno.

Kada već pričam o licu, onda su na redu tonik i krema za lice.
Garnier tonik od grožđa mi je zbilja odličan i volim kako miriše. Dok sam koristila njega, trošila sam i ovu Balea kremu za lice koja jednako dobro miriše i baš mi je bila super kombinacija. Također planiram kupiti oba proizvoda ponovno.

Potrošila sam i Farmasi vlažne maramice od čajevca.
Bile su mi super, ali jako rijetko koristim vlažne maramice za skidanje šminke. Više volim micelarnu, pa su mi one bile samo za putovanja. Imaju miris po čajevcu, što se nekima možda neće svidjeti, ali su meni bile u redu.
Znate da volim Farmasi kreme za ruke, pa sam koristila samo njih i uspjela potrošiti dvije.
Obje su mi super, zelena možda malo bole miriše. Jako su lagane, nisu masne i brzo se upijaju. Imam ih još nekoliko na zalihi i obožavam ih.

Idući na redu je Balea maslac za stopala.
Jako dobar maslac koji sam koristila bez prestanka svaki dan od kada sam ga kupila. Nisam ga kupila ponovno, iako ga još ima u dm, zasitila sam se tog mirisa. Solidan proizvod koji će vam trajati dugo.

Sljedeći proizvod je Garnier ulje za kosu.
Na fotografiji je novo ulje zato što sam bočicu starog slučajno bacila. Mislim da je to što sam ga ponovno kupila dovoljan pokazatelj da obožavam ovo ulje. Traje zbilja jako dugo, lako raščešljam kosu i ne zamastim ju dodatno. Odličan proizvod koji divno miriše.

Potrošila sam i aceton, što je zbilja čudno jer rijetko lakiram nokte, u glavnom imam gel.
Ovo je najbolji aceton koji sam ja ikad probala. On miriše na lubenicu, i kada skidate lak sve oko vas miriše na lubenicu, nema ni traga onom neugodnom mirisu acetona. Jako je povoljan i imate moju toplu preporuku. 

Idući na redu su Avonov parfem i Rexona rollon.
Avonov parfem prije mi je bio omiljen, ali u posljednje vrijeme svaki parfem mi izaziva alergiju, pa sam ih prestala koristiti. O Rexona rollonu nemam puno toga za reći. Koristim ga godinama i niti jedan mi nije dobar kao on.

Bližimo se kaju i zadnji proizvod koji sam potrošila a nije makeup je Ebeline sprej za čišćenje kistova.
Ovaj sprej je super i  jako rijetko ga koristim za kistove. On mi pomaže da maksimalno operem spužvicu za tekući puder i da ona bude savršeno čista. Već sam kupila drugi.

I za kraj sam ostavila makeup. Neću pisati o svakom proizvodu pojedinačno zato što se kraj godine opasno bliži i tamo ću pisati o svim proizvodima koje sam ubacivala u projekt "potroši do kraja godine". 

I drage moje to bi bilo sve od ovih potrošenih proizvoda. Nadam se da vam se post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony