srijeda, 27. prosinca 2017.

H&M tekući puder

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Napokon sam se vratila, i iskreno sam se odmorila i skupila puno novih proizvoda i ideja za blog. Sada treba samo pronaći vremena za fotografiranje i pisanje, jer ideja mi ne nedostaje.
Došao je red da pišem o puderu kojeg koristim već neko vrijeme i shvatila sam da ako sada ne napišem koju riječ o njemu, neću nikada. Ostalo ga je još pola i vjerojatno bih ga potrošila, a on ne bi dobio svoju recenziju. Riječ je o H&M tekućem puderu.
Dakle, H&M uz odjeću i modne dodatke već dulje vrijeme u svojoj ponudi ima i dekorativnu kozmetiku. Iskreno, nisam bila luda za tim da isprobavam njihovu kozmetiku i ona me nije nešto privlačila, ali sam s vremena na vrijeme pogledala što sve nude i tako sam počela istraživati. Čula sam par preporuka za ovaj puder i odlučila ga kupiti.
Taman sam naletjela na neko sniženje pa sam ga platila po nešto nižoj cijeni, ali inače on košta oko 70 kuna. Jeli to puno ili ne za jedan ovakav proizvod koji se prodaje u dućanu s robom procijenite sami.
Dakle, za taj novac dobivate neku standardnu količinu od 30 mililitara, što je po meni sasvim u redu kada govorimo o tekućem puderu. Rok od otvaranja je 18 mjeseci i najveći plus je ambalaža, odnosno dno koje se podiže prema gore i tako se puder može potrošiti do kraja u punom smislu te riječi.

Ovaj puder obećava trajnost tijekom cijelog dana i savršen ten. Koliko je istine u tome da traje cijeli dan ne znam ni sama, jer o tome ovisi jesam li stavila bazu ili ne, u kakvom je stanju moja koža i hoće li se malo zamastiti, no primijetila sam da se jako dobro drži i zbilja traje dulje od recimo FIT me pudera. Lako se nanosi i lijepo se stopi s kožom. Najljepše ga nanesem spužvicom, utapkavanjem i tada ga na licu bude taman onoliko koliko treba. Prikrivanje mu je srednje i po meni idealno za svakodnevni puder, jer ako ste čitale moje stare postove mogle ste zaključiti da na dnevnoj bazi više volim lagane pudere koji nemaju potpunu prekrivnu moć. 
Lijepo se ponaša na koži i standardno ga fiksiram nekim puderom u kamenu. Na fotografiji vidite da mi nijansa odgovara. Moram napomenuti da puder ima specifičan miris, koji nije tako loš, ali se morate naviknuti na njega. Gustoća mu je srednja, ne razlijeva se, a nije ni previše gust. Lako je raditi s njim.
Dakle, puder mi se sviđa i svakako imate moju preporuku. Naravno da postoje puno bolji, i da još nitko nije skinuo s trona moj omiljeni Catrice mousse, ali planiram ga koristiti i dalje. Nisam sigurna hoću li ga i kupiti ponovno jer je tržište preplavljeno novim puderima koje moram isprobati, ali svakako je vrijedan pažnje.

Nadam se da vam se post sviđa, i da uživate u ovoj blagdanskoj atmosferi. Do idućeg posta, šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony