petak, 1. prosinca 2017.

Favoriti studenog

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas vam pišem o favoritima studenog kojih nema puno kako to inače biva, mjesec mi je proletio i još sam pod dojmom da je danas već prosinac. Krenula sam s otvaranjem svog Misslyn adventskog kalendara i presretna sam što sam ga ugrabila na vrijeme, no sada krenimo na proizvode koje sam posebno obožavala prošli mjesec.
Ima tu svega ali nekako logično mi je krenuti od podloge za tekući puder, a ovaj mjesec istaknula se Oriflame The One baza.
O ovoj bazi, i puderima već sam napisala svoje dojmove u recenziji pa nju pročitajte ovdje. Obožavam ovu bazu, lagana je kao kremica, divno miriše i baš mi je idealna baza za svaki dan. Produži trajanje pudera i on se lijepo stopi s mojom kožom. U svakom slučaju nastavljam ju koristiti do daljnjeg.

Ovaj mjesec nemam tekući puder u favoritima, ali zato imam puder u kamenu i riječ je o Essence camuflage 2 u 1 puderu u kamenu.
Kupila sam ga ovo ljeto za 10 kuna kada je izlazio iz asortimana, i sada je došao na red i on. Koristim ga svaki dan bez iznimke. Zbilja je dobar, matira, ne zasjajim se, drži tekući puder na mjestu i ne trusi se. Zadovoljna sam i iako više nije u prodaji, Essence općenito ima dobrih pudera u kamenu pa obratite pozornost.

Bronzer koji je opet u favoritima je Bahama Mama od The balma.
Jedan od omiljenijih bronzera koje imam, ako ne i omiljeni. Divno izgleda na licu, divno se blenda, sada kada ga imam već toliko dugo mislim da je nepotrošiv i svakako se isplati uložiti u njega. Hoola bronzer idući je koji kupujem, ali do tada vjerna sam ovomu.

Highlighter koji sam tek sada otkrila iako ga imam od kada je izašao je Catrice Baked highlihgter.
Već se polako udubio i vidim neki napredak s njim. Za nisku cijenu dobivate popriličnu količinu proizvoda. Jako je lijep na licu, iako bi mogao biti i malo jači, ali ja kist našpricam fiksatorom pa i dobijem jaču pigmentaciju. Sviđa mi se kako izgleda i volim ga nositi, iako se još navikavam na njega. Obožavala sam MUR highlightere iz palete za konture, ali sam ih potrošila pa sada želim iskoristiti i ovaj.

I zadnji dekorativni proizvod, odnosno paleta je Freedom paleta za konturiranje.
Moje otkriće u zadnje vrijeme, napisala sam i recenziju o njoj pa ju obavezno pročitajte ovdje. Volim ovu paletu, pigmentirana je, kvalitetna, najviše sam koristila banana puder za setiranje korektora ispod očiju i rumenila. Highlightere sam koristila za večernje izlaske jer su prejaki za dnevne varijante.

Prelazimo na preparativni proizvod koji je promijenio moju rutinu a radi se o Balea Aqua serumu za područje ispod očiju.
Jako mi se sviđa njegovo djelovanje i volim ga koristiti. Napisala sam recenziju i o njemu pa ju pročitajte ovdje. Divan, a povoljan proizvod koji treba svima koji spavaju malo i muku muče s podočnjacima kao ja.

I za kraj ostavila sam još jedno otkriće a to je Balea šampon za suho pranje.
Nikada nisam bila fan šampona za suho pranje, ali kosa mi nekada jednostavno nema volumena, a da ne govorim koliko se brzo zamasti i u takvim situacijama potreban mi je ovakav proizvod. Privukao me zato što je za plavuše i jako mi se sviđa, bolji mi je od svih koje sam do sada probala i ako niste svakako probajte, imate moju toplu preporuku.

I to bi bilo sve od favorita za mjesec studeni, teško mi je za povjerovati kako nema niti jednog ruža i paleta za oči, ali tako je to kada neke proizvode trošite do kraja, a niste baš oduševljeni njima. Nadam se da vam se ovaj post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony