nedjelja, 3. lipnja 2018.

Makeup favoriti svibnja

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas pišem o favoritima svibnja, odnosno proizvodima koje sam obožavala i koristila cijeli prošli mjesec. Nisam puno odstupala od laganijeg makeupa, dolazi nam jako vruće vrijeme, pa nisam pretjerivala s količinom proizvoda. Ako vas zanima što sam to jako voljela koristiti, nastavite s čitanjem.
Krenut ću od pudera, moj favorit definitivno je bio Oriflame The One.
Ovaj puder je definitivno vrijedan svake pažnje. Lagan je, prekrasno ujednači ten, prekrivna moć je poprilično slaba i to mi se jako sviđa u ovom periodu. Lako se blenda i boja mi je idealna, ali ovaj puder ima jedan veliki minus, a to je da se troši nenormalno brzo. Taman sam ga krenula koristiti početkom svibnja i sada ga ima još za nekoliko puta. Sve mi se kod njega sviđa, ali nisam sigurna koliko mi se isplati kupovati puder koji se tako brzo troši.

Sljedeći proizvod je korektor, a riječ je o već spominjanom Catrice tekućem korektoru.
Ovaj korektor mi se zbilja uvukao pod kožu. Odlično radi svoj posao, cijena mu je zbilja prihvatljiva i jako ga volim koristiti na dnevnoj bazi. Sjajno prikriva i posvjetljuje područje ispod očiju, dugotrajan je i vjerujem da ste već sve čule za njega. Planiram ga kupovati do daljnjeg.

Sljedeći proizvod je Golden Rose puder u sticku.
I o ovom proizvodu sam pisala više puta. Sjajan puder u sticku koji meni služi za razno razne stvari. Ponekad kao korektor, ponekad samo na obrazima, ako mi Oriflame puder nije dovoljno prekrio. Malo je teži, ali ništa strašno, lako se blenda i ravnomjerno izgleda na koži. Mislim da je ovaj proizvod pravo osvježenje za moju makeup rutinu.

Došli smo do pudera u kamenu. Obožavala sam Farmasi Zen puder.
Ovo je moj stari favorit i puder u kamenu kojem se stalno vraćam. Odlično zafiksira proizvode ispod, lagan je, jako lijepo pigmentiran, pa još dodatno prikriva. Već sam potrošila jedan, dobivate jako puno proizvoda, pa samim tim i jako dugo traje. Farmasi ima zbilja sjajne stvari koje morate isprobati.

Prošli mjesec izdvojila se i the Balm paleta za konturiranje
Ova paleta ovdje je samo zbog banana pudera kojim sam setirala korektor ispod očiju. Ostale proizvode stvarno nisam koristila iako su dobri. Trenutno trošim neke druge bronzere, ali starog banana pudera više nemam pa sam se prebacila na ovaj. Dobro obavlja svoj posao i sviđa mi se kako spriječi da se korektor uvuče u borice oko očiju.

Rumenilo i highlighter nalaze se u jednoj paletici, a to je Essence LE proizvod.
Ova paletica najbolja je stvar koju sam ja kupila ove godine, i zbilja se ne šalim kada to kažem. Omjer cijene i kvalitete je nevjerojatan. Rumenilo je točno idealne boje za moj svijetli ten, ali najveći adut ove palete je highlighter koji je toliko pigmentiran i savršeno sitno mljeven da je to nevjerojatno. Ulovila sam sama sebe da se hvatam za proizvod koji je bio toliko povoljan pokraj nekih skupih i jako hvaljenih highlightera koje imam u kolekciji. Nadam se da ste ulovili ovaj duo jer je bio limitiran, ako niste stvarno šteta. Idealan primjer kako ponekad za sitan novac kupite nešto što vas obori s nogu.

U favoritima se našao i jedan fiksator, a to je Avon magix.
Ovaj fiksator imam već dugo i iz tog razloga sam ga krenula koristiti kako ne bi stajao i kvario se. Zapravo mi se jako sviđa, iako mi se u početku činilo kao da našpricam lak za kosu. Produži trajanje šminke i sjedini sve praškaste proizvode na licu. Nemam ga još puno, i kada ga potrošim neću ga više kupovati. Mac fix plus mi je najbolji fiksator ikad i njega se planiram držati.

Jedini favorit koji nije makeup je Sephora piling za usne.
Obožavam ovaj piling i koristim ga svaki puta prije nekog teškog mat ruža za usne. Skine sve mrtve stanice kože, nahrani usne i super ih pripremi za tekući ruž. Taj ruž odmah i izgleda ljepše. Ovaj proizvod nije jako skup u Sephori i znam da dolazi u nekoliko mirisa, pa ako naiđete na njega sigurno ćete pronaći pravi za sebe.

Još jedan proizvod za usne je poprilično nov kod mene, a radi se o Nyx ulju za usne.
Nedavno sam išla do Nyx dućana i tamo sam na blagajni ugledala ovo ulje. Naravno da sam ga onako impulzivno kupila i iako sam mislila da hoću, nisam se pokajala. Jako dobar proizvod koji nije niti mastan, niti ljepljiv. Na usnama izgleda kao obično prozirno sjajilo, i jako njeguje i hrani usne. Nisam ga isprobala staviti preko noći, ali mislim da bi jako lijepo hranio usne. Može se koristiti i preko tekućeg mat ruža, ako vam je isušio usne. Jako interesantan i funkcionalan proizvod.

I za kraj sam ostavila dvije Catrice olovke za usne.
Dvije jako slične olovke za usne, samo što je jedna već dugo u mojoj kolekciji, a drugu imam od nedavno. Nisu niti kremaste da pucaju, niti suhe. Lijepo ostaju, ne morate ih pritiskati i poprilično sam zadovoljna ovim olovkama. Nekada ih stavim samo ispod ruža, nekada ih nosim samostalno. Jako ih volim koristiti i jako su postojane. Razlika među njima je minimalna, jedna je možda mrvicu hladnija, ali ovo su moje boje, pa mi nije neki problem koristiti ih.

I drage moje djevojke, to bi bilo sve od mojih favorita za prošli mjesec. Nadam se da vam se post sviđa i  da su nam neki favoriti zajednički. Uskoro vam pišem ponovno, a do tada šaljem puse.









Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony