petak, 1. lipnja 2018.

Potrošeni proizvodi

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas pišem o proizvodima koje sam potrošila u zadnjih nekoliko mjeseci. Skupilo se dosta toga, pa ako vas zanima što sam to koristila i potrošila, i koji su moji finalni dojmovi o proizvodima nastavite s čitanjem.
Prvi na redu su Balea i Batiste suhi šamponi.
Krenut ću od Balea suhog šampona za plavu kosu koji mi se jako sviđao i potrošila sam ih nekoliko u zadnjih pola godine. Jako dobar proizvod za cijenu od nekih 20 kuna, osvježi korijen kose, ne ostavlja onaj bijeli trag, bio mi je jako dobar i voljela sam ga koristiti. Mislim da ga više neću kupovati zato što sam sada otkrila još bolji, a to je Batiste suhi šampon. Slučajno sam naletjela na njega kada je bio na nekoj akciji i koliko god Balea šampon bio dobar ovaj mi je jednostavno bolji i efekt koji daje je duži. Miris mi jedino nije bio ništa specijalan, ali brzo nestane, pa to neću uzimati za zlo.

Sljedeće na redu su Garnier i Nivea micelarne.
Šminku prvo skidam micelarnom, pa tek onda gelom za umivanje i zato dosta trošim ovaj proizvod. Obje micelarne radile su svoj posao i svidjela mi se i jedna i druga. Sada koristim Garnier s rozim čepom i ne vidim neku razliku između nje, i ove plave. Nemam što više reći za njih, osim da znam da ću ih nastaviti kupovati i da su kvalitetne, a pristupačne svima.

Sljedeći je CV gel za umivanje.
U svakim potrošenim proizvodima nađe se ovaj gel za umivanje i stvarno ako ga do sada niste isprobale ne znam što čekate. Košta manje od 20 kuna, ima i neke male piling čestice koje ja iskreno niti ne osjetim, ali šminku uklanja bez problema. Ako i ne koristim micelarnu, ovaj gel otopi svu šminku i otavi lice čisto. Imate moju toplu preporuku za ovaj proizvod.

Sljedeći su Oriflame tonik i krema za lice.
O ova dva proizvoda i gelu za umivanje iz iste linije pisala sam recenziju i tada sam imala samo riječi hvale za njih. Tonik sam potrošila vrlo brzo i bio mi je ok, dok mi se krema puno više svidjela. Lijepo je hranila kožu i nemam prigovor na nju. Iz te linije mi je najdraži gel za umivanje i njega imam još jako malo. Ove proizvode moram naručiti ponovno.

Sljedeći proizvodi koje sam potrošila su losioni.
Balea losion kupila sam dok je još bilo jako hladno i odlično je radio svoj posao. Hranio je kožu i nije mi izazvao nikakvo crvenilo ili alergiju. Malo je masniji i mislim da mi ne bi bio dobar sada dok je ovako toplo, ali za zimu ga svakako preporučujem.
Body and Soul losion mi je isto bio odličan. Već sam potrošila nekoliko ovih losiona, nisam sigurna ima li ih još u prodaji, ako ih nađete svakako isprobajte.

Došao je red na kreme za ruke i stopala.
Balea krema za stopala već je viđena više puta na mom blogu. Niti sama nisam sigurna koliko sam ih do sada potrošila, ali u svakom slučaju fantastična, a povoljna kremica.
Nivea krema za ruke jako je lagana, brzo se upija i ne ostavlja nikakav masni film na rukama što mi se jako svidjelo. Brzo sam je potrošila i kupit ću novu kada potrošim svu zalihu kremi koju imam.
Bodi and Soul krema za ruke iz iste je linije kao i losion. Malo je masnija ali se opet brzo upija i jako lijepo hrani ruke. Za nju mislim da je povučena iz prodaje, što je velika šteta jer je krema bila super.
Za kraj sam ostavila ove male Loccitane kremice. Jako dobre i kvalitetne kreme, ali preskupe i zbog toga me jako odbijaju. Ove male bile su u nekom poklon setu i zapravo takvi setovi i jesu odlična ideja za poklon, ali mislim da sama nikada ne bih kupovala njihove kreme.

Sljedeći proizvod su Eos balzami.
Eos balzami jedini su balzami koje ja koristim i definitivno nema boljih. Odgovaraju mi i volim njihove mirise i teksturu. Ovdje sam potrošila tri, prvi je od vanilije i kupila sam ga u nekom setu s još jednim, drugi je od mentola i jako sam ga voljela, kupila sam novi, i treći je ovaj ružičasti koji je isto od vanilije, njega sam isto kupila ponovno. Nekome ovi balzami odgovaraju, nekome ne. Ja ih zbilja volim i jedan mi traje jako dugo.

Dezodoransi koje sam potrošila su Rexona i Nivea.
Oba su bila dobra i radila su svoj posao, plavi Rexona kupujem godinama i jako volim, dok sam ovaj Nivea dobila u nekom setu, i ne vjerujem da ću ga ponovno kupovati zato što ne preferiram sprejeve. 

Sljedeći proizvodi su sprej za jastuk od lavande i sprej za čišćenje kistova.
Avon sprej od lavande obožavam i potrošila sam već dva. Jako volim miris lavande i često prije spavanja našpricam jastuk i posteljinu. Trenutno imam jedan iz Farmasija i isto mi je dobar. Ne znam koristite li ovakve proizvode, ali ja ih jako volim.
Ebelin sprej za čišćenje kistova također koristim svakodnevno, ali ne za kistove nego za beauy blender. Prvo ga našpricam i onda isperem sav puder koji se nalazio u spužvici.

Odlučila sam se riješiti i dvije spužvice, te pokvarene Avon baze za sjenila.
Ove spužvice su Oriflame i Ebeline. Sada kada koristim pravi beauty blender imam osjećaj da su sve ove spužvice jako loše i tvrde, te ih više nikada ne planiram kupiti. Dok sam ih koristila nisu bile toliko loše. Starije su pa se puder jako teško ispirao iz njih.
Avonova baza jedan je od rijetkih proizvoda koji se pokvario i promijenio teksturu u mojoj kolekciji. Ja se baš uvijek trudim potrošiti proizvode do kraja, ali s ovom bazom je to bilo nemoguće.

I za kraj sam ostavila svu šminku koju sam potrošila.
O ovim proizvodima neću pisati svoje dojmove u ovom postu. Krajem mjeseca dolazi post o potrošenoj šminki, onu koju sam potrošila usputno, i ona koja je bila dio moga projekta koji je trajao nekoliko mjeseci. Jako sam ponosna što sam potrošila ovoliko proizvoda, sada ih imam još nekoliko koji su pri kraju i kao što sam rekla krajem mjeseca očekujte cijeli post o mojoj potrošenom šminkici.

I drage moje djevojke to bi bilo sve od mog posta o potrošenim proizvodima. Uskoro vas očekuju jedni favoriti, a do idućeg čitanja vam šaljem puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony