ponedjeljak, 3. rujna 2018.

Eveline kolekcija proizvoda za usne

Pozdrav drage moje djevojke i dobrodošle u moj novi post. Danas pišem o nekoliko Eveline proizvoda za usne koji su u mojoj kolekciji već neko vrijeme. Od kad se ovaj brend pojavio u Bipi svaki puta bih morala kupiti još po nešto, pa sam odlučila da je vrijeme da vam i predstavim, te eventualno pomognem ako niste sigurni što kupiti. Nemam puno toga, naravno neke stvari sam gledala ali još uvijek nisam kupila. U svakom slučaju ako vas zanima što se našlo kod mene, koji su moji dojmovi i jesu li mi ovi proizvodi favoriti nastavite s čitanjem.

Krenut ću od tekućih ruževa koji su, slobodno mogu reći, jedno otkriće za mene. 
Započeti ću od same kupnje ruževa. Kada sam kupila jednu nijansu i oduševila se teksturom, sutra dan sam otišla po još jednu. Dakle, ruževi su lagani na usnama, tekstura je nešto rjeđa što ja obožavam, usporedila bi ih s Aura ruževima. Ja volim taj tanki sloj koji ostane nakon jednog puta što prijeđete, naravno da ako ponovite postupak dobivate punu pigmentaciju. Nisu teški i puni su nekog ulja koje njeguje usne, a ruževi se svakako osuše u mat.
Osim teksture i laganog osjećaja na usnama imam same pohvale i za ambalažu te sam aplikator. Ambalaža je tanka i nešto dulja. Potpuno je crna te je na ružu naljepnica koja je približna nijansi unutra. Aplikator je tanak i precizan, s lakoćom nanesem proizvod i bez olovke, ali ako se odlučim na olovku ispod, ruž izgleda još ljepše i pigmentiranije.
Po prvi puta na mom blogu odlučila sam vam pokazati i kako proizvod izgleda na usnama. Na gornjoj fotografiji je nijansa Nude pink 415. nešto je tamnija uživo, idealna svakodnevna nijansa.
Na fotografiji ispod je nijansa Cashmere pink, mrvicu svjetlija i ružičastija od prethodne. Također dnevna nijansa.
Ruževi su naneseni jednom sloju, ne lijepe se, suše se u mat i moram napomenuti da im je miris sjajan. Onima osjetljivima na mirise može zasmetati intenzivniji voćni miris, ali se na usnama ne zadržava dugo. Za ove ruževe imate moju toplu preporuku i svakako kupujem još neke nijanse.

Prelazimo na olovke za usne. U mojoj kolekciji našle su se tri različite nijanse.
Eveline olovke imala sam priliku isprobati još prije. Posjedovala sam samo jednu nijansu i tada su imale stari crni dizajn s naljepnicom, dok su sada puno ljepše i  cijele u boji same olovke. Tu prvu olovku sam potrošila do kraja, ali sam je ponovno kupila i potpisujem da se sama formula olovke nakon promjene ambalaže nije mijenjala.
Tekstura samih olovaka je kremasta, mekane su ali ne previše da pucaju. Lako klize po usnama i dugotrajne su. Možete ih nositi same preko cijelih usana ili samo obrubiti usne kako se drugi ruževi ne bi prelijevali preko ruba. Dodatan plus za sve žene u pokretu je ovo šiljilo koje se nalazi na poklopcu. Svaki puta imate zašiljenu i preciznu olovku. Samo drvo ne puca prilikom šiljenja i ove olovke su zaista kvalitetne.
Na najgornjoj fotografiji olovka je u nijansi 12 pink, i to je ona nijansa koju sam kupila ponovno. Moja najomiljenija nijansa, predivna samostalno, predivna s većinom mojih ruževa,
Na fotografiji u sredini je nijansa 18. Hladnija ljubičasta nijansa, specifična i također dosta korištena. Koristim je ispod svakog hladnijeg ruža ili samostalno.
I zadnja nijansa je u broju 17. Prava topla nude nijansa, koju jedino ne nosim samostalno zato što mi je poprilično svijetla. Paše mi uz svaki nude ruž koji nema roze u sebi.
Olovke su zaista sjajne, i lijepe, prvom prilikom kupujem i ostale nijanse.

Šećer na kraju je 8 u 1 ulje za usne.
Zadnje otkriće zbog kojeg sam jako sretna. Slučajno sam ga primijetila na Eveline stalku i nisam dvojila oko kupnje. Nije previše masno, lijepo hrani usne, posebno nakon onih teških mat ruževa koji ih jako isušuju. Osim toga, nekada ga stavim i na ruž jer daje efekt sjajila. Niti malo nije ljepljiv niti neugodan na usnama.
Aplikator, ali i miris je identičan tekućim ruževima. Dolazi u ljubičastoj boji, no na usnama je skroz proziran. Često ga nosim i samostalno, ovo ljeto sam bila luda za sjajilima. Ima SPF 10 i push up efekt. Sve je to samo dodatan plus.
Ulje baš lijepo izgleda na usnama i samostalno i preko ruževa. Jako sam zadovoljna i kada ga potrošim kupujem novo.

Zaboravila sam vam napisati cijene proizvoda koje ne znam baš točno, ali okvirno ruževi su oko 30 kuna, olovke oko 13, a ulje 25 kuna. Po mom mišljenju za ovu kvalitetu i više nego pristupačno, još ako naletite na 30% popusta u Bipi, fantastična investicija. Vidjela sam da sada imaju i setovi s olovkom i ružem, ali nisam sigurna da su stigli kod nas. Želim isprobati njih i sjajila svakako. 
Nadam se da vam se post svidio, da vam se sviđaju proizvodi koje sam vam predstavila, i da vam se sviđa što sam po prvi puta proizvode i pokazala na usnama. Mene jako veseli i ispunjava pisanje o fantastičnim i pristupačnim stvarima iz naših drogerija.
To bi bilo sve od ovog posta, i do idućeg puta, šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony