srijeda, 19. rujna 2018.

Wet n Wild megalast tekući ruževi

Pozdrav drage moje djevojke i dobrodošle u moj novi post. Danas za vas pišem o svima vama poznatim ruževima koji su poprilično privukli pažnju kada su se tek pojavili na tržištu, a riječ je o Wet n Wild megalast liquid catsuit ruževima. Sjećam se da su ih svi redom hvalili, bili su prava senzacija, pa sam ih i ja tada brzo otišla kupiti. Dugo su stajali i čekali svoju recenziju, a sada vas možda ponovno podsjetim na to koliko su dobri i vrijedi li ih kupiti.
Ja sam za sebe odabrala dvije nijanse, jednu za svakodnevne lookove, a jednu za dane kada odlučim nositi dramatičniju šminku. Oba ruža kupljena su u Bipi po cijeni od 40 kuna. Svakako možete čekati akciju na dekorativnu kozmetiku pa ih kupiti i tada, nešto povoljnije. Dolaze u ambalaži koja meni jako liči na ambalažu Golden Rose i Jeffree Star tekućih ruževa. Svakako odobravam takvu ambalažu, lijepo stane u akrilni stalak ili manju torbicu. Dobivate 6 grama ruža, rok od otvaranja je 18 mjeseci i proizvod nije testiran na životinjama.
Ovi ruževi su po mom mišljenju oni klasični pigmentirani "teški" mat ruževi. Ovo ljeto skoro nikada nisam stavljala baš takav tip proizvoda na usne, i sada sam dolaskom hladnijih dana ponovno usmjerila svu pozornost na svoje mat favorite. Dakle, kada je riječ o ovim ruževima na usnama ne očekujte onaj velvet osjećaj.
Aplikator je odličan. Nije klasičan plosnati, ima koso rezani dio koji savršeno pokupi proizvod i ravnomjerno ga nanese. S oštrijim vrhom precizno nanesete ruž na same rubove usana i na fotografijama ispod nisam koristila nikakvu olovku kako bi iscrtala precizne linije. Ruž se jako brzo suši i nakon toga ne mrda s usana. O samoj dugotrajnosti govori to da ruž nije potrebno popravljati nakon jela ili pića. Odlično se drži.
Boja koja je bila moj prvi izbor i za koju sam znala da će biti čest odabir za moj svakodnevni makeup je nijansa Rebel Rose. Nešto hladnija ružičasto-ljubičasta boja. Imam puno sličnih nijansi, ali mi je ova zaista posebnija od svih i jako je volim koristiti. Idealna je za sve prigode i po meni nijansa koju svatko mora imati u kolekciji.
Druga, tamnija nijansa koju sam uzela je Berry Recognize. Iskreno, nisam mislila da će me ova nijansa toliko oboriti s nogu i da ću je nositi toliko često. Ovo je prava tamnija jesenska nijansa. Odlično upotpuni svaki look i jako lijepo izgleda na usnama. Ovaj ruž je u stalnoj postavi mojih top omiljenih ruževa za jesen. 
Jako volim ove ruževe. Dugotrajni su, potpuno mat, ne preslikavaju se i ne isušuju usne. Naravno da prije nanošenja samog ruža napravim piling kako se ne bi hvatao za suhe dijelove, ali to radim prije svakog mat ruža. Iskreno, od kada sam ih kupila nisam gledala koje još nijanse postoje, ali svakako bih mogla kupiti još koju. Svakako imate moju toplu preporuku što se tiče ovih ruževa. Povoljni su, kvalitetni i jako dobri drogerijski proizvodi.

To bi bilo sve od ovoga posta. Nadam se da vam se sviđa i do idućeg puta, šaljem vam puse.


Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony