petak, 6. listopada 2017.

Alverde pigmenti za tekući puder

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Danas vam pišem recenziju o proizvodu koji već jako dugo čeka da bude spomenut, a radi se o Alverde pigmentu za posvjetljivanje i potamnjivanje tekućeg pudera. Koliko mi se ova dva proizvoda, sasvim impulzivno kupljena sviđaju, pročitajte u nastavku.
Dakle, Alverde kozmetika može se kupiti samo u dm i radi se o kozmetici koja je na prirodnoj strani. Ja osobno nikada nisam obraćala pažnju na Alverde stalak i ovo su prva dva proizvoda koja sam ja kupila od njih. Oba pigmenta kupila sam ovo ljeto i skupa su bili oko 50 kn, ali iz nekog razloga kada sam bila zadnji put u dm svaki je bio oko 30 kn.
Dolaze u plastičnoj tubici i količina koju dobivate je 10 ml. Kada okrenete tubicu vidite sastav proizvoda i neke bitne informacije. 
Oba pigmenta zapravo služe prilagođavanju tekućeg pudera vašem tenu. Jako zanimljiv proizvod, koji štedi novac. Svima se ponekad desi da izaberu krivu nijansu pudera krenuvši od mene, pa dobro dođe ovako povoljan a koristan proizvod.
Aplikator je vrlo precizan i meni se nije dogodilo da mi izađe previše proizvoda. Na ambalažu zbilja nemam prigovora. Solidna je i proizvod se lako dozira.

Puder na kojem sam vam odlučila pokazati kako ovaj proizvod radi je Farmasi VFX PRO. 
Sa ovim Farmasi puderom dobro ste upoznati ukoliko ste čitale moje favorite od ovoga ljeta. Obožavala sam ga nakon mora i sunca zato što je moja koža tada bila tamnija i nijansa ovog pudera savršeno se stapala. Sada mi je pre taman i kada ga odlučim staviti, posvijetlim ga svjetlijim pigmentom. Na fotografiji iznad možete vidjeti Farmasi puder onakav kakav je u bočici, u sredini sam dodala malo tamnog pigmenta, a s lijeve strane sam ga posvijetlila.

Bliže ću vam pokazati kako to zapravo izgleda na koži. Gore je posvijetljen Farmasi puder, a ispod je originalan puder iz bočice. Razlika je očigledna.
Ovdje sam u isti puder dodala tamni pigment, i ovu kombinaciju radim kada šminkam nekoga tko ima tamniji ten. Prva linija je puder s tamnim pigmentom, a ispod je običan puder.
Tekstura ovog proizvoda nešto je gušća, i primijetila sam da baš iz tog razloga rjeđi puderi postanu gušći, ali to ne otežava nanošenje. Na fotografiji ispod napravila sam swatch oba pigmenta bez da su pomiješani s ičim.
Sve u svemu, jako korisni proizvodi u koje vrijedi uložiti novac. Pod svijetlima u drogeriji vrlo često fulamo nijansu tekućeg pudera, pa iz tog razloga i postoji ovakav proizvod.

Nadam se da vam se post sviđa, i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

  

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony