četvrtak, 12. listopada 2017.

Novi proizvodi

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Danas vam pišem o proizvodima koji su se našli kod mene u protekla dva mjeseca, od kada imam ovaj blog. Ovdje nisam stavila sve proizvode koje sam kupovala samo iz razloga što bi post bio jako dugačak. Uglavnom su to gelovi za tuširanje, šamponi za kosu, i tako neke stvari koje ne smatram toliko bitnima, ali sam sigurna da ću ovakve postove pisati češće kako se ne bi nepotrebno zatrpala stvarima i dovela do ovoga. Još jedna stvar koja mi je odlična kod ovoga je uvid u to što kupujem najviše, i koliko zapravo kupujem proizvoda.
Krenut ću od dekorativne kozmetike koje je više, i za većinu proizvoda već je napisana recenzija ili su spomenuti u nekom od prethodnih postova.
Prvi na redu bit će Farmasi ruževi koji su mi taman stigli oko otvaranja bloga i njih jedine nisam slikala jer su mi promaknuli. Radi se o Rouge ružu i True Color ružu, a njihovu recenziju kao i recenziju svih ostalih Farmasi ruževa pročitajte ovdje. Uz njih su bile još i olovke za usne u nijansama 208 i 203, ali njih i nisam koristila. Isprobala sam ih i jako su dobre, ali nemam naviku stavljati olovke za usne pa one samo stoje. 

Iduća dva proizvoda također imam već neko vrijeme,a radi se o The Balm paleti i bronzeru.
Meet Matt(e) Trimony paleta bila je prvi proizvod o kojemu sam pisala na ovom blogu i zbog tog ju nekako posebno volim, a moje dojmove o njoj pročitajte ovdje. I dalje ju učestalo koristim i obožavam.
O Bahama Mama bronzeru nisam pisala recenziju, mislim da o njemu i ptice na grani znaju. Fantastičan bronzer, našao se u ljetnim favoritima i ovo je jedan od onih proizvoda koje planiram koristiti i kupovati dok se god proizvode. Ako niste svakako isprobajte.

Idući proizvodi koje sam kupila bili su u izmjeni asortimana Catrice i Essence kozmetike.
Catrice mousse za lice pravo je savršenstvo i dva mjeseca za redom je u favoritima. Kupila sam tri nijanse i sada je ovaj u nijansi 015 već dobro potrošen. Jako mi je žao što ih više nema u prodaji, odlični su. Svaki sam platila 16,90 kuna.
Essence 2 u 1 puder u kamenu još je nov, nikada ga nisam koristila. Trošim Farmasi ZEN puder u kamenu koji mi je jako jako dobar pa ovaj još nije došao na red. Bio je 9,90 kuna pa sam ga morala kupiti.
Essence I love strobing baza za sjenila također je bila 9,90 kuna i super mi je. Nisam neki fan baza za sjenilo ali ova mi se sviđa pa se također našla u prošlomjesečnim favoritima.

Sljedeći su Alverde pigmenti za tekući puder.
Dva super povoljna a korisna proizvoda koja prilagođavaju tekući puder vašem tenu. O njima sam pisala zadnji puta pa detaljno mišljenje pročitajte ovdje.

Ponovno Essence, ali ovo još uvijek možete kupiti i dostupno je u trenutnom asortimanu.
Essence tekući korektor samo sam isprobala i još nemam neko mišljenje o njemu. Nije loš i zanima me hoće li mi valjati kao Catrice tekući korektor pa ću o njemu možda i napisati recenziju.
Matt Matt Matt ruž u nijansi 07 morala sam kupiti iz tri razloga. Prvo ovu boju moram imati i predivna je. Drugo cijena ovog ruža od nekih 20 kuna je jako dobra. I treće sama formula ovih ruževa jako mi se sviđa. O Essence ruževima već sam napisala jedan post, pa ga pročitajte ovdje.

Sljedeći na redu su ponovno ruževi ali su ovi Trend it up kozmetika.
Ruževi su pravo otkriće. Izvrsna pigmentacija, postojanost, boja. I oni su dobili svoju recenziju koju možete pročitati ovdje.

I zadnje od dekorativne kozmetike koja se našla kod mene je Farmasi. Još jedan razlog iz kojeg sada pišem ovaj post je taj što je većina ovih proizvoda sada na akciji pa još nije kasno da se počastite nekim od njih.
Prva je ZEN maskara koja je prošli mjesec kupljena za svega 13 kuna i od tad ju koristim.To što sada nije na akciji nije neki problem jer je to ipak Farmasi i ova maskara je i dalje jako jeftina. Sviđa mi se kakav efekt dobivam s njom, samo je četkica malo čudna, odnosno ja nisam naviknula na takve pa sam se jučer ubola u oko, što je bilo malo bolno.
Farmasi Happy face ovaj mjesec je na akciji i koštao je 21 kunu. Jednom sam ga isprobala i za sada mi se sviđa, iako mi je ZEN mrvicu draži. Veselim se boljem upoznavanju s ovim proizvodim.
Time locker fiksator koristim cijelo ljeto i bio je u favoritima. Ostalo ga je još malo pa sam kupila novi. Ovaj je 15 kuna ovaj mjesec i iako nisam potrošila stari svakako se isplatilo kupiti ga ponovno po ovoj cijeni.
BB ruž zaboravila sam slikati na zajedničkoj fotografiji gore zato što mi je bio u torbi. Nijansa je 01 i danas sam ga nosila cijeli dan a nanijela sam ga samo 2 puta. Boja je divna kao i postojanost ovog mat ruža koji ne isušuje usne nego ih još i hrani i njegova cijena u trenutnom katalogu je 18 kuna. 

To bi bilo sve od dekorativne kozmetike, a sada se bacamo na preparativnu koje također ima jako puno.
Na slici opet nije sve što sam kupila zato što sam se kasnije sjetila još nekih proizvoda te ih naknadno ubacila.
Krenut ću od Balea losiona i perlica za kupanje. Losione sam kupila nedavno kada sam otišla po novu omiljenu mazalicu od vanilije i kokosa koja je očito povučena pa sam kupila ova dva losiona.
Plavi body milk klasična je mazalica neutralnog mirisa nešto masnija i bogatija, savršena za ove hladnije dane kada se moja koža jako suši. Ona košta manje od 10 kuna i koristila sam ju jako davno, ali i sada će dobro poslužiti.
Bodylotion od kakaovca svidio mi se zato što ima pumpicu a to je jako korisno. Miris je jako sladak i sviđa mi se, brzo se upija i koža je lijepa i mekana nakon, ali neću uvijek biti raspoložena za tako jak miris pa sam iz tog razloga i kupila plavi klasični losion.Cijena ove mazalice također je 10 kuna.
Zadnje što sam kupila od Balea proizvoda su ove perlice za kupanje. Kupila sam ih danas za 5 kuna i čine mi se jako interesantnim. Jako se veselim isprobavanju.

Iduće su Farmasi kreme za ruke.
One su u katalogu sada nevjerojatnih 5 kuna. Odlične kremice, iz prve runde potrošila sam već jednu smeđu, jednu plavu i ljubičastu koja trenutno nije na akciji, ali i tako imam još jednu čitavu pa to nije problem. Ovakvu zelenu trenutno koristim i jako jako volim ove kreme. Ove tri plus ta ljubičasta će pričekati neko vrijeme da dođu na red jer imam još neke za potrošiti, ali po ovako povoljnoj cijeni teško je ne kupiti ih sve.

I u Mulleru sam naletjela na super akciju i kupila ova tri proizvoda.
Aveo krema za ruke moja je već neko vrijeme. Kupila sam ju na akciji za 5 kuna zato što su ju povlačili i jako mi se sviđa. Ima miris čaja od jagode i vanilije i ostavlja lijep osjećaj na koži.
Druga i zadnja krema za ruke u ovom postu je Bodi and soul krema od vanilije i badema. Možda ćete sada misliti da nisam normalna jer sam kupila toliko krema za ruke, ali prvo, sve su bile jako jeftine, drugo, zimi moje ruke pucaju do te mjere da to postaje bolno ukoliko ih ne mažem svakodnevno. Ova kremica miriše najsavršenije od svih, bila je nekih 10 kuna i divna je.
Iz iste linije danas sam kupila i maslac za tijelo koji sam već isprobala i fantastičan je. Cijena je nekih 15 kuna zato što je na akciji i to i je najtužnije od svega. Danas mi je prodavačica rekla da Muller povlači ovu liniju proizvoda i nije sigurna mijenjaju li samo ambalažu ili i cjelokupne mirise proizvoda. Nisam još odlučila hoću li kupiti zalihu svih mazalica koje su još ostale ili ne, ali jako mi se sviđaju.

I zadnja tri proizvoda ovog već pre dugog posta su Oriflame tonik, mlijeko i krema za lice od Zobi koliko se sjećam. Inače na ovim proizvodima skoro pa i nema bitnih informacija.
Prvo je mlijeko za umivanje. To nigdje nije pisalo kako se koristi pa sam istraživala. Iako sam ljuta zbog manjka informacija, jako mi se sviđa ovaj proizvod.
Tonik također koristim neko vrijeme i samo mi je čudan miris. Nije loš, jednostavno nisam naviknula.
I zadnje je krema za lice kojom sam također oduševljena. Recenzija sva tri proizvoda ide ovaj mjesec pa ću vam reći nešto više.

I to bi bilo sve od novih proizvoda koji su se skupili. Definitivno previše svega, ali tako se poklopilo. U buduće ću pisati češće ovakve tipove postova kako bi se izbjegla ovakva gomila proizvoda. U svoju obranu reći ću da jako puno i trošim svega inače ne bi imalo smisla kupovati i gomilati a da to samo stoji i na kraju se baci. O nekim proizvodima ste već čitali, o nekima tek pripremam recenzije. Nadam se da vam se ovaj post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse. 

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony