srijeda, 25. listopada 2017.

Oriflame Love Nature njega kože

Pozdrav drage moje djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas je onaj dan u mjesecu kada vam pišem o preparativnoj kozmetici koja meni osobno nije toliko interesantna za pisanje kao šminka, ali mi je izrazito bitna, pa želim podijeliti s vama koje stvari koristim i kako mi se sviđaju.
Danas pišem o Oriflame Love Nature setu za njegu kože od zobi. Naručila sam prošli mjesec i od tada sam stekla dovoljno dojmova o ovim proizvodima, pa ako vas zanima nastavite čitati.
Ovaj set bio je pri kraju kataloga i bio je na akciji, pa sam sva tri proizvoda platila oko 50 kuna. Namijenjeni su suhoj koži, i iako je moja koža više normalna i malo masnija na T zoni, zna se desiti da imam suhe dijelove na licu i da me koža zateže. U setu dobivate mlijeko za umivanje, tonik i kremu za lice. 

Krenut ću od pjenušavog mlijeka za umivanje jer je to prvi korak u njezi kože.
Kada sam naručivala set, mislila sam da je ovo mlijeko za čišćenje lica. I kada je stiglo, morala sam istraživati što je točno i došla do zaključka da ovo služi da umivanje. Ne skine mi ostatak šminke kada ga koristim navečer, ali ujutro mi je savršen. Miris je blag i mlijeko je jako nježno, zbilja će odgovarati djevojkama sa suhom kožom. Očisti kožu taman kako treba i što mi je najbitnije ne peku me oči. Jako sam zadovoljna ovim mlijekom i koristim ga svako jutro. Količina koju dobivate je 150 ml.

Drugi proizvod je tonik za lice.
Tonike za lice koristim svakodnevno, bitni su mi u njezi i ovom sam se nekako najviše veselila od sva tri proizvoda iz seta. Miris je jak i neobičan. Trebalo mi je vremena da se naviknem na ovakav miris i iako sva tri proizvoda mirišu isto, krema i mlijeko za umivanje imaju puno blaži miris od ovoga. Lijepo očisti kožu i pripremi ju za kremu, ne isušuje dodatno i nije mi izazvao nikakve reakcije. Sviđa mi se i zbog toga što me koža nikada nije pekla kao od nekih drugih tonika. Također dobivate 150 ml.

I zadnja stvar koja se našla u ovom setu je krema za lice.
Krema je treći korak u mojoj rutini i posebno u ovim hladnijim danima bitno je nahraniti kožu. Miris joj je blag i krema nije masna. Brzo se upija i sviđa mi se film koji ostavlja na koži. Lijepo hrani i njeguje, nisam primijetila nikakvo crvenilo koje mi kreme znaju izazvati. Količina koju dobivate je 50 ml.


Ambalaža je napravljena od solidne plastike i sasvim je ok, otvor na toniku i mlijeku za umivanje nije nešto posebno, ali pošto proizvodi rade odličan posao neću to uzimati za zlo. 

Nisam zažalila što sam kupila ovaj set i jako mi je drago što sam isprobala nešto Oriflame, zato što sam do sada imala samo njihov puder i korektor. Svakako planiram isprobati još Oriflame i preparativne i dekorativne kozmetike. Sva tri proizvoda su mi se svidjela i malo ću istražiti kakve proizvode za njegu još imaju. Omjer cijene i kvalitete je jako dobar, i iako je set bio na akciji, kupila bih ga opet i po skupljoj cijeni. 

Nadam se da vam se post sviđa, i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony