ponedjeljak, 1. siječnja 2018.

Top 10 makeup proizvoda 2017.

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u prvi ovogodišnji post. Prije svega želim vam poželjeti svu sreću u 2018. i nadam se da ste se lijepo provele sinoć. Razmišljala sam kojim postom započeti ovu godinu i odluka je pala na godišnje makeup favorite. Imam jako puno šminke koju koristim svaki dan, često mijenjam proizvode i jako mi je teško odlučiti se za samo deset stvari, ali sam izdvojila neke koji su često bili u upotrebi, pa ako vas zanima, nastavite čitati.

Krenut ću s puderom koji je bez pretjerivanja promijenio moju svakodnevnu rutinu a radi se o Catrice mousse podlozi.
Zaljubila sam se u ovaj puder na prvo korištenje. Kupila sam ga na izmjeni asortimana i to je i jedina mana ovog proizvoda, povučen je iz prodaje. Kupila sam tri, jedan je već potrošen. Obožavam ga koristiti za svakodnevno šminkanje, lako i brzo se nanosi, ima divno prekrivanje i jako lijepo se stopi s kožom. Kupila sam nekoliko novih pudera, ali i dalje niti jedan nije skinuo ovaj s trona. Na žalost više ga ne mogu kupiti.

Korektor koji je također pravo otkriće za mene je Catrice tekući korektor.
Koristila sam ga cijele godine i mislim da će se to nastaviti i ove. Volim isprobati neki novi korektor i promijeniti svoju rutinu, ali se uvijek vratim ovom i jako mi se sviđa. Jeftin je i divno obavlja posao. Imam tamnije podočnjake i s njim postignem svježiji izgled.

Puder u kamenu koji me posebno oduševio je Farmasi ZEN puder u kamenu.
Ovaj puder je pravo otkriće. Jako mi se sviđa njegova formula, efekt koji dobivam s njim, količina koju dobijete za nisku cijenu, ma sve. Ne trusi se, lice mi ne prosija. Spomenula sam ga u grupnoj recenziji o Farmasi puderima u kamenu, pa o njemu više pročitajte ovdje.

Bronzer koji je moj životni favorit je Bahama mama bronzer od The Balma.
Ovo je najbolji bronzer koji sam ja ikad probala i mislim da je jedna od boljih investicija u ovoj godini. Koristim ga od ljeta, jako se sporo troši, predivno se blenda i na licu ne ostavlja mrlje. Koristim ga svaki dan, i ako niste obavezno ga isprobajte. Ovaj proizvod vam treba u životu.

Paleta za konture koju sam najviše koristila je MUR paleta.
Sve je jasno čim vidite fotografiju. Nje je ostalo još jako malo jer je bila i dio projekta gdje trošim neke proizvode do kraja. Ovo je odlična paleta koja ima sve što vam treba za savršen iskonturiran ten. Potrošila sam većinu na lice, ali u nekoliko zadnjih mjeseci, bronzer kojemu je dotaknuto dno koristim kao mat sjenilo u pregibu svaki dan. Predivno izgleda i sviđa mi se taj prirodniji look koji dobivam.

Sljedeći je MUR proizvod za obrve koji je također promijenio moju rutinu.
Ovo je tinta za obrve koju sam dobila s Pink Pande za vrijeme one akcije gdje su dijelili gratis paketiće s proizvodima. Među tim proizvodima našla se i ova tinta koja me privukla čim sam vidjela boju. Savršeno odgovara prirodnom tonu moje kose i obrve ne izgledaju tamno i umjetno. Savršen proizvod koji se divno i brzo nanosi, osuši se i obrve ne mrdaju do skidanja šminke. Mislim da nije više dostupan na Pandi, ali to još moram istražiti. Tijekom ove godine planiram napisati post o mojim proizvodima za obrve jer mislim da svaka djevojka s plavom kosom muku muči s pronalaskom  savršenih proizvoda za tu namjenu.

Dolazimo do sjenila za oči, pa ću započeti s MUR mono sjenilom.
Ovo sjenilo također imam dugo i obožavam ga. Mono sjenila zbilja treba kupovati, zato što su puno bolja i kvalitetnija od onih sjenila koja su u paleti. Ovo je u nijansi Promised land i na granici je s kremastim. Pigmentacija je fantastična i na očima je predivno. Imala sam još neka MUR mono sjenila i bila su solidna ali sam zadržala samo ovo i definitivno je zaslužilo biti u godišnjim favoritima.

Paleta koju sam obožavala početkom godine, a rado je koristim i sada je NYX ultimate warm paleta.
Ova divna paleta kriva je što sam se zaljubila u toplije nijanse na svojim kapcima. Tek sada vidim da i nije najbolje pigmentirana paleta koju imam, ali je jako lijepa i predivan look postignem s njom. Dvije nijanse posebno obožavam, a to su ove nijanse kojima sam dotaknula dno. Svakako ju planiram još koristiti i maksimalno potrošiti.

Zadnja paleta koja je moj favorit je The balm Meet Matte Trimony paleta.
Ova divna paleta koja je kvalitetna koliko je i skupa, svakako je zaslužila biti u ovom postu. Obožavam ju koristiti i šminkati se s njom. Presretna sam što ju imam u kolekciji i još jedan razlog zbog kojeg je obožavam je taj što sam o ovoj paleti pisala u svom prvom postu. Taj post pročitajte ovdje, i moram napomenuti da je i ovaj blog koji sam krenula pisati ovo ljeto moj ogroman favorit.

I zadnja stvar o kojoj pišem danas je Golden Rose mat ruž u nijansi 02.
Ovo je predivan ruž koji je već bio u favoritima. Divno se nanosi, traje dugo, mat je ali ne težak na usnama. Obožavam ovaj ruž i ovo je nijansa koju bi nosila svaki dan uz bilo što. Sporo se troši i cijena je pristupačna. U zadnje vrijeme koristim i nude u nijansi 31, ali ovaj mi je puno draži.

I drage moje to bi bilo sve od prvog ovogodišnjeg posta, nadam se da će ih biti još puno, i do idućeg posta šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony