petak, 26. siječnja 2018.

Golden Rose puderi u sticku

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas, kada sam se šminkala, imala sam više ideja o čemu pisati u ovotjednom postu i odluka je pala na relativno nove proizvode u mojoj kolekciji, a radi se o Golden Rose puderima u sticku.
Nisam ih planirala kupiti, kao ni većinu šminke koju imam, ali kada sam već naletjela na sniženje, morala sam se počastiti. Znala sam da ću kupiti neki puder, jer u zadnje vrijeme kupujem samo njih. Bila sam oduševljena kada sam vidjela da GR u ponudi ima i puder u obliku sticka, pa ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati.

Puderi dolaze u kartonskim kutijicama, te su iz nekog razloga skroz različite, i kutijice i sama ambalaža stickova, iako su kupljeni u isto vrijeme. Očito su u međuvremenu promijenili dizajn.

Sama ambalaža stickova je od plastike, ne baš kvalitetne i mislim da ne bi preživjela pad.
Poklopci također nisu pretjerano čvrsti i postoji mogućnost od otvaranja u torbi, ali meni stoje na stolu pa se ne brinem oko toga. Gramaža koju dobivate je 11 grama po sticku. GR obećava dugotrajnost i potpunu prekrivnu moć. Rok od otvaranja je 18 mjeseci. Cijene se zbilja ne sjećam, ali mislim da su me oba s popustom izašla nekih 70 kuna.

Odabrala sam dvije nijanse iako niti to nisam planirala, ali nisam mogla pronaći odgovarajuću za sebe, pa sam zaključila da ću miješanjem ove dvije dobiti najbolju boju. Svjetlija nijansa je u broju 01, dok je tamnija u broju 04. 
Što se teksture tiče, ja sam oduševljena. Ovako kremaste proizvode dugo nisam imala. Lako se nanose na lice i u dodiru s kožom lagano se tope, pa je samo nanošenje lakše nego što sam mislila. Poprilično su masni, i na mojoj normalnoj koži, koja se s vremena na vrijeme malo zamasti na čelu traju kao i svaki puder uz fiksiranje puderom u kamenu.
Nisu mi prvi izbor ukoliko mi šminka mora potrajati dugo, ali su za jedan radni dan apsolutno prihvatljivi.
Drago mi je što sam ih kupila za vrijeme ovih hladnijih dana, zato što imam osjećaj da zbog te masnije teksture još bolje sprječavaju isušivanje kože.

S lijeve strane je nijansa 04, a s desne 01. U početku sam ih stavljala u jednakom omjeru, a sada ih koristim kao kremaste konture. Nijansu 04 stavljam na vanjske dijelove lica, a 01 na unutarnje. Nakon toga sve izblendam mokrom spužvicom i to se pokazalo kao puno bolje rješenje od kista koji samo razvlači proizvod po licu. Obavezno fiksiram sve puderom u kamenu jer se ne suši u mat i mislim da bi se sve otopilo kroz dan. Na fotografiji ispod možete vidjeti kako izgleda nijansa koju dobijem miješanjem.
Boja je toliko identična boji moje kože, i jako sam zadovoljna nijansom kada sve lijepo stopim s kožom. Ne izgledam jako blijedo i preporučila bih svima da ako kupuju ove stickove, odmah kupe dva i koriste na ovaj način jer je efekt koji se dobiva puno bolji. Pošto u ponudi imaju još puno nijansi, možete kupiti i puno tamniji pa ga koristiti za konturiranje. Mislim da je s razlogom napravljeno nekoliko jako tamnih nijansi i to smatram kao plus. Volim proizvode koji imaju više primjena.

I za kraj, ako se pitate trebaju li vam ovi stickovi, mislim da ih svakako trebate isprobati. Došli su kao neko osvježenje u moju kolekciju, jer se s vremena na vrijeme zasitim tekućih pudera i ovakvi proizvodi unesu nešto novo u moju rutinu. Nisu skupi, još ako ih ugrabite na popustu, svakako će se isplatiti. Ne preporučujem ih curama s jako masnom kožom i mislim da im se ovo ne bi svidjelo, ali one sa suhom bi mogle obožavati ovaj proizvod.

I to bi bilo sve od današnjeg posta, nadam se da vam se sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony