srijeda, 17. siječnja 2018.

Noviteti

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas pišem o novim proizvodima koji su se skupili u zadnjih mjesec dana u mojoj kolekciji. Ima ih poprilično puno pa neću duljiti s uvodom. Neke sam kupila sama, a neke dobila na poklon od meni dragih ljudi. U svakom slučaju, ako vas zanima što je to novo u mojoj kolekciji, nastavite čitati.

Krenut ću nekom redom pa su tako prvi na redu proizvodi za lice. 
Prošli mjesec u Farmasi katalogu bila je akcija gdje ste za 70 kuna mogli dobiti VFX bazu i tekući puder. Bazu do sada nisam imala prilike isprobati, a o ovom puderu sam već rekla par riječi u nekim favoritima, jer sam bila jako zadovoljna s njim. Naručila sam jedan set, u kojemu je stigla kriva nijansa tekućeg pudera, zatim mi je stigla i ona nijansa koju sam naručila, a divna prijateljica od koje naručujem Farmasi kozmetiku poklonila mi je još jedan. Tako da sada imam nijanse 00, 01, i 03. Recenzija o ovim puderima sigurno će biti napisana jer su vrijedni spomena. 

Kupila sam i dva pudera u stiku, te Deborah tekući puder.
Golden Rose imao je neki popust pa sam kupila dva pudera u stiku. Niti jedna nijansa mi nije odgovarala, pa sam kupila dvije koje su idealne kada  ih pomiješam. Koristila sam ih samo dva puta, pa nemam još neko mišljenje, ali recenzija vas sigurno očekuje. 
Deborah puder slučajno sam kupila, jer je bio na akciji cijeli asortiman pa je to bila prilika koja se ne smije propustiti. I njega sam koristila samo par puta i za sada su mi bolji GR stikovi.

Sljedeći proizvodi koje imam su Kiko.
Kupila sam ih kada sam išla u Austriju i mojoj sreći nema kraja. Jako volim njihove proizvode, ali nisu dostupni kod nas. Kupila sam pet stvari i isprobala sam većinu. Puder sam stavila samo jednom i još nemam nikakvo mišljenje o njemu, osim što sam pogodila nijansu, baza za sjenilo mi se sviđa, a koštala je samo 1 euro. Korektor sam isto isprobala samo jednom i jako je dobar. Sjenilo još nisam koristila. Razmišljam o tom da napišem post o svim Kiko proizvodima koje imam.

Iduća na redu je The Balm paleta.
Kupila sam ju neki dan, u Bipi na popustu od 30%. Dugo sam gledala ovu paletu i željela sam ju kupiti, ali nikada nije bio pravi trenutak za to. Kada sam vidjela da je snižena bez razmišljanja sam ju odlučila kupiti i za sada čeka da ju fotografiram i onda se bacam na testiranje. Volim palete za konture i jako sam sretna što sam ju napokon kupila.

Sljedeći na redu su Misslyn proizvodi.
Ove proizvode dobila sam u adventskom kalendaru. Ovdje nisam stavila lakove za nokte jer ih ne planiram koristiti. Neke proizvode sam probala, neke nisam i za sada sam zadovoljna ovim brendom. 

Nova paleta koju sam kupila je Makeup Revolution paleta.
Ovo je predivna paleta koja je od nedavno dostupna na Pink Pandi i odlučila sam počastiti se njom za Božić. Malo sam ju koristila i pigmentacija je fantastična. I o njoj planiram napisati recenziju dok je dostupna kod nas, a za sada mislim da je jedna od boljih MUR paleta koje imam, a imam ih puno.

S Pink Pande naručila sam i praznu Nabla paletu.
Ovo je paleta u koju sami stavljate sjenila, a ja sam ju kupila kako bih neka prebacila u nju i tako napravila malo mjesta u ladicama. Ovo Catrice sjenilo također je novo i dobila sam ga na poklon, i mislim da ću i njega staviti u paleticu.

Sljedeći na redu je NYX set ruževa.
Jako sam željela baš ovaj set i tako sam ga i dobila za Božić. Predivan je, unutra se nalazi šest tekućih i šest klasičnih mat ruževa. Tekuće sam već isprobala i sviđaju mi se, a klasične sam fotografirala danas i tek od sutra krećem s isprobavanjem. Drago mi je što su ovo mini ruževi pa znam da ću neke od njih sigurno potrošiti do kraja. 

Osim ovih NYX skupili su se još neki ruževi, a našla se i jadna olovka za usne.
Dva Loreal tekuća ruža kupljena su na akciji i boje su divne, točno onakve kakve ja obično i nosim. Farmasi velvet mat kupila sam kada je bio samo 22 kn, nude nijansi nikada dosta. Bourjois tekući ruž prvi je njihov ruž koji posjedujem i predivan je poklon od predivne prijateljice. Boja je jako lijepa i moram priznati da sam presretna što ga imam. Na poklon sam još dobila i ovu Catrice olovku za usne. Imam neke njihove olovke i sviđaju mi se, pa će nadam se i ova biti dobra.

Kada već pišem o proizvodima za usne vrijeme je da spomenem i nove EOS balzame koje sam također kupila u Austriji.
Jako volim Eos balzame i skupljam ih zato što su divni. Kupila sam jedan od limuna, jer sam limunom opsjednuta već dugo vremena, drugi je od čokolade i mente, a rozi i crveni su od bobičastog voća,isto kao i oni okrugli samo se radi o drugoj praktičnijoj ambalaži, zbog koje sam ih i kupila.

Zadnje na redu su dvije nove Loreal maskare.
Bile su snižene i na akciji gdje ste za cijenu jedne dobili i drugu, a pošto su mi Loreal maskare sasvim solidne odlučila sam ih kupiti. Nisam zahtjeva kada su maskare u pitanju, pa se nadam da će mi ove odgovarati.

I to bi bilo sve od noviteta u mojoj kolekciji. Sada mi treba vremena da sve proizvode smjestim u svoj stol i ladice. S kupnjom ću stati neko vrijeme i više se fokusirati na to da sve isprobam i napišem recenzije, a onda i izdvojim proizvode koje ću potrošiti do kraja. Nadam se da vam se post sviđa, i da se kao i ja veselite novim recenzijama ovih divnih stvarčica. Do idućeg čitanja, šaljem vam puse.


2 komentara:

  1. Odličan new in! Obožavam Farmasi VFX Pro puder, bazu tek planiram kupiti pa se nadam da ćeš napisati recenziju hihi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Daa, recenzija svakako slijedi kroz koji tjedan :)

    OdgovoriIzbriši

The Balm,Meet Matt(e) Trimony